конец

340 22 17
                                    

Levi ailesine karşı olan savaşını yenmişti. Kötü işlerle uğraşan insanlara uyuşturucu içmek için bulaşmışlardı ve yüklü parayı ödeyemedikleri için ölmüşlerdi. Öldürülmüşlerdi.

Levi vicdan azabı çekmiyordu, mutsuz değildi. Üzerinde olan saçma baskıdan kurtulduğu için de mutluydu. Yağmur yağmaya başlayınca mezarlıktan ayrılmaya karar verdi. İkisinin de mezarına bakmıştı sadece. Dakikalarca kimin kazandığını düşünmüştü.

Ölüp bu hayattan kurtulan onlar mı, onlardan sonra öleceği kesin olan ve hayatını onlarsız daha güzel yaşayacak olan Levi mı? Tartışmaya çok açık bir meseleydi.

Levi telefonunu çıkardı ve eski sevgilisine yazmaya karar verdi. Artık üzerinde bir aile yükü kalmadığı için istediği her şeyi yapabilirdi. Yasalara göre tamamıyla Kuchel'in oğluydu.

Levi:
eğer evlenmeyeceksek vaktimi neden boşuna harcadın?

Y/N:
..?

Levi:
?

Y/N:
?

Levi:
?

Y/N:
Evleniriz

Levi:
bir ömür boyu?
ben?
ben?
ben?

Y/N:
Bir ömür boyu.
Sen.
Sen.
Sen.

Levi okuduğu mesajlarla gülümsemişti. Ayrılmaları üzerinden bir yıl geçse bile ikilinin de aklı hâlâ birbirlerindeydi. İşte tartışmaya kapalı olan net bir konu.

Telefonu çalınca arayan kişinin kim olduğunu biliyordu, bakmadan yanıtladı.

"Alayım mı seni?"
"Al."
"Neredesin?"
"Cadde üzerindeki mezarlıkta."
"Orada ne işin var?"
"Benimkiler geberdi."
"Hadi bunu kutlayalım."

Y/N gülerek telefonu kapatınca oldukça çok sevinmişti. Levi yaşadığı şeyleri ona çok sonradan anlattığı için her şeyi biliyordu. Gözünü, vücudunda olan izleri, dövmelerinin sebebini... Her şeyi. Hafiften yağmur yağdığı için hızlı olması lazımdı. Sağanak olması an meselesiydi ve Levi'ın hasta olmasını istemiyordu.

Mezarlığa varınca araba girişinden girdi ve biraz ilerleyince direkt Levi'ı gördü. Levi onu görmüştü ama yağmur aniden sağanak olmaya başlamıştı. Y/N camı açıp Levi'a bağırıyordu. "Buraya gel Levi! Dizide değiliz biz. Orada öpüşerek ölülere şölen yapamam." Camı hemen geri kapattı ve Levi gülerek arabaya ilerledi.

Y/N bir yılın sonunda gördüğü insanla içine sığdıramadığı hisler vardı. Levi,
Y/N'i öpeceği sırada kadın geri çekildi. "Arabada olsak bile ölülere hâlâ şölen yapmayı düşünmüyorum." Arabayı mezarlıktan çıkardı ve bir yere park etti. O sırada Levi ıslak saçlarını düzeltiliyordu. "Hasta olacaksın."

Y/N söylediği şeyden sonra Levi'ı kendine çekti ve boynunu öptü. Onu ilk defa öpüyor gibi hissetmişti. Özel ve güzeldi. "Seni çok özledim Levi." Boğuk çıkan sesi işiten Levi biraz üzülmüştü. Bazı mental sorunlar yaşamayı durduramadığı için ayrılan o olmuştu. Y/N'den ayrılmak onun çok büyük bir hatasıydı ama şu an barışmaları tek tesellisiydi.

Y/N başını kaldırıp Levi'ın yüzünü izledi. Bu pürüzsüz yüzü çok özlemişti. Gözlerinin kenarlarına, yara olan yerlere ufak öpücükler kondurduktan sonra birkaç kelebek öpücüğü de dudağına kondurmuştu. "Ne olursa olsun seni seveceğim. Hafızamı kaybetsem bile seni hatırlayacağım."

"Ben de öyle." İkili birbirine kavuşmanın heyecanını yaşıyorlardı. "Benden sonra neler oldu?" Y/N merakla sorduğu soruyla Levi biraz düşünmüştü. Aklına gelen şeyle sinirlenmişti. "Anlattığım doktor vardı ya?" "Evet." Levi farkında olmadan kaşlarını çatmıştı. Y/N için en tatlı şey karşısındaydı. "Kuchel ile evlendiler."
Y/N bunun olacağını zaten bekliyordu, çok şaşırmıştı ama Levi için tepki göstermesi lazımdı.

"Aa, olmaz öyle şey. Sen şimdi orada rahat etmiyorsundur benimle kalsana." Durumu hemen fırsata çevirmişti. Levi neyden bahsettiğini henüz anlayamamıştı. "Evet, kalayım." Onu onayladıktan birkaç saniye sonra jetonu düşmüştü. "Terbiyesiz." Kafasını çevirdikten sonra Y/N seslice gülmüştü. Açıkta kalan boynunu tekrar öptü ve Levi önüne geri döndü.

Levi üniversitesini de daha yeni bitirmişti ama Y/N bunu unutmuştu. "Bitti." "Ne bitti?" "Lanet okul bitti, kurtuldum." Y/N hafifçe gülümsemişti. Levi ile gurur duyuyordu. "Kutlayacak ne çok şey çıktı." Levi kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.

"Bittiği için bana bir hediye ver."
"Ne vereyim? İstediğini alırım."
"Bir şey almana gerek yok."
"O zaman?"
"Kendini hediye edebilirsin."

bölüm başlığı rusça diye kimse anlamıyor ama bu final bölümüydü.
sadece bir tane özel bölüm yazacağım, yakında yazarım ve femboy'u da böyle bitireceğiz.

(yazım yanlışı veyahut noktalama işareti sorunu olabilir. kontrol edilmemiştir.)

femboy || levi ackermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin