Levi için her şey çok hızlı yaşanmıştı. Şu an olduğu durum onu daha da çok korkutuyordu çünkü gözü kapatılmıştı ve vücudunu komple saran ipler vardı. Sıkı iplerdi, canı biraz acıyordu ama ilk yaşadığı acı gibi değildi. Y/N istediği gibi kullanıyordu şu an onu. Bundan oldukça zevk alıyordu. Levi, Y/N'in şu an çıplak olduğunu biliyordu ama göremiyordu. Sinirini bozan taraflardan biri de buydu.
"Lütfen gözümü aç." Y/N olumsuz bir ses çıkarmıştı. Masajlı vibratörü aldı ve çalıştırdı. Levi duyduğu titreşim sesiyle dudaklarını ısırıyordu. Böyle şeyleri bilmediği için yine canı acıyacak diye korkuyordu. Y/N'e göre çok masumdu. Levi sabırsızlıkla yine ne olacağını bekliyordu ve olacak şeyden zevk almayı umuyordu.
Y/N, Levi'ın penisinin ucuna hafifçe vibratörü değdirmişti. Bunun ona zevk vereceğinden çok emindi. Levi'ın derin nefesler aldığını görünce zevk aldığını anlamıştı, biliyordu. Vibratörü komple gezindirmeye başlayınca Levi'ın kesik kesik inlemeleri ve hızla aldığı nefesler duyuluyordu. Bu durum Y/N'in daha da çok hoşuna gitmişti. Ama daha yaptığı şeyler hiçbir şeydi. Levi'ı zevkten ağlatmaya kendi kendine söz vermişti.
Bir süre sonra vibratörü kapattı ve kenara bıraktı. Aklında bir fikir vardı ama yapma konusunda şüpheliydi.
Y/N'in kendisinin de rahatlamaya ihtiyacı vardı, tek Levi olmazdı. Bunu farklı yollarla da yapabilirdi ama Levi'ı kullanmak daha güzel geliyordu. "Gözünü açayım mı?" Y/N gülerek soru sorunca Levi kafasını sallamıştı. "İpleri de..." Zaman geçtikçe iplerin acısı kendini daha çok belli ediyordu.Çok yüksek ihtimalle o iplerin izi Levi'ın tüm vücudunda bir süre kalacaktı. Y/N, Levi'ın gözünü açtı ve gözüne taktığı şeyi kenara attı. Levi'ın gözleri oldukça baygın duruyordu. Kötü durmuyordu, Y/N'e başarılı olduğunu hatırlatmıştı. "Ne yapacaksın?" Y/N cevap vermeden Levi'ın kucağına oturdu. Bunu beklemeyen bir Levi vardı ve yanakları kızarmaya başlamıştı. Kafasını kaldırıp Y/N'e bakamıyordu, ne yapacağını da anlamıştı.
Y/N, Levi'ın penisini tutup kendi içine yavaşça sokmuştu. Levi alt tarafında hissettiği şeyle sertçe yutkunmuştu. Kızarıkları yanağından kulağına kadar yol almıştı. Y/N hiç utanmıyordu, bundan çok zevk alıyordu ama Levi çok utanıyordu. İkisinin ortak yönleri şu an zevk almalarıydı. "Utanacaksan çıkacağım." Y/N'in kullandığı tabiri Levi birkaç saniye anlamamıştı. "Ne? Hayır, tamam."
Bunu istemiyordu, kendi kendine içinden utanmamasını ve bunun çok doğal bir şey olduğunu söylüyordu. Kendine söylediği şeyler biraz işine yaramış olmalıydı çünkü kızarıkları eskisine göre daha azdı. Yine kontrol Levi'ds değildi ve Y/N kendi için gel gitler yapıyordu. Levi inlemek istemiyordu, yine utanacak diye çenesini tutmalıydı. Dudağını ısırmaya başlamıştı. Piercing yaptırdığını unuttuğu için dudağı tekrar kanamıştı.
Dudağının acısıyla ve aldığı zevk yüzünden istemsizce inlemişti. Y/N bununla ilgilenecek durumda değildi.
•
"Dudağın çok kanadı." Levi yüzüstü yatarken başını Y/N'e kaldırmıştı. Y/N onun dudağına bakıyordu. Çıkartmak istiyordu ama hem çok yeniydi hem de kanadığı için iç kısımdan kabuk tutmuştu. "Deneyeyim mi?" Levi kafasını sallayınca Y/N hafifçe piercingi tuttu. Oraya krem sürmüşlerdi daha kolay çıksın diye ama o da bir işe yaramıyordu, sıkışmıştı. Hafifçe çıkması için uğraşıyordu ama nafileydi.
Uğraşmaya devam ederek sadece Levi'ın canını acıtmış olurlardı."Çıkmıyor." Y/N ellerini çekip Levi'a baktı. "Tamam, kalsın o zaman." Levi kalçasının üstüne oturamıyordu ya da sırtüstü yatamıyordu. Yatabilirdi ama canı acıyordu ve katlanılmaz bir acıydı. Y/N'in evine gelirken arabada çok zorlanmıştı, ağlayacaktı. Y/N hafifçe Levi'ın yanağına öpücük kondurdu ve yerinden kalktı. Tam kalçasına vuracaktı ama aklına yaşadığı acı gelince elini geri çekti, unutmuştu.
Levi biraz düşünceliydi. Y/N ile sevgili miydi, değil miydi onu bile bilmiyordu ama birlikte olmuşlardı. Y/N daha önceden çok insanla birlikte olduğunu söylemişti ve hatta aralarında tek gecelikte vardı. Levi'ı da tek gecelik için kullanmasından korkuyordu. Düşündüğü diğer şey ise Y/N'in canını yakmasıydı. Psikopatça cinsel ilişkiye giriyordu ve bu Levi'a biraz ağır gelmişti.
Vücudunda bir sürü ipin izi vardı, kalçası ağrıyor diye istediği hareketi yapamıyordu. Bunu Y/N'e söylerse tepkisi ne olur merak ediyordu ama bir yandan da yanlış anlayacak diye söylemek istemiyordu. Y/N odaya gelince kafasını yatağa koymuş hâlâ aynı pozisyonda yatan Levi'ı gördü. Yanına oturdu ve gözlerine baktı. "Ne oldu?" Levi tam fırsatı diye düşünüyordu ama söylemeyecekti. Yanlış anlamasından oldukça korkuyordu ve Y/N'in içinde kötülük olmadığını biliyordu. "Bir şey yok. Ağrım yüzünden."
"Ağrı kesici ister misin?" Levi kafasını sallayınca Y/N tekrar kalktı. Ağrı kesici ve su getirdi. Levi içince bardağı ve ağrı kesiciyi kenara bıraktı. "Felçliler gibi hissediyorum." Bu Y/N'in boşluğuna gelmişti ve aniden gülmüştü. Levi'da hafifçe gülmüştü çünkü Y/N'in gülüşü onu da güldürüyordu. "Seni seviyorum Levi." Levi duyduğu şeyle kocaman gülümsemişti. Fazlasıyla hoşuna gitmişti.
"Ben de seni seviyorum." Levi doğrulup Y/N'in boynunu öpmüştü ve hemen kafasını gizlemişti. Normalde hep Y/N öptüğü için kendisi öpünce utanmıştı. Y/N yaptığı harekete gülerken Levi öptüğü için çok mutluydu. "Tekrar tekrar. Çok hoşuma gitti." Levi tekrar öpünce bu sefer yüzünü saklamamıştı. Yanağı pembeleşmişti ve böylece Y/N'e bakıyordu. "Utangaç bebek." Levi duyduğu şeyle hafifçe gülünce olumsuz anlamda kaşlarını kaldırmıştı. "Alışık değilim o yüzden."
"Kesin öyledir ya. Halbuki seni normalde hiç öpmüyorum bu yüzden alışamadın." Levi daha çok gülünce gözünü devirmişti. "Yerim." "Şu an yemene hazır değilim. Daha ne kadar yiyeceksin? Çok yedin, bak eserine." Levi kalçasını bahsediyordu konuşurken. Bu durum Y/N'in hâlâ hoşuna gidiyordu. "Senin için masaj yapabilirim." Levi'ın yanağında olan pembelikler gittikçe kızarıyordu. "Hayır, acır."
"Yavaş yaparım." Levi kafasını olumsuz anlamda sallamıştı ama Y/N onun kalçalarını çok seviyordu. Levi sığındığı bahaneden kurtulamayınca bacaklarında bir beden hissetti. Y/N daha rahat yapabilmek için Levi'ın bacaklarına oturmuştu. Hafifçe masaj yapmaya başlamıştı. İyi geliyordu ama Levi utanıyordu. Y/N ise durumundan çok memnundu. Levi'ın kalçalarını masaj bahanesiyle istediği kadar ellemek hayatında yaşadığı en iyi olaylara girerdi.
"Kalçalarını çok seviyorum."
(yazım yanlışı veyahut noktalama işareti sorunu olabilir. kontrol edilmemiştir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
femboy || levi ackerman
De Todo"Sigara içmeye devam edecek misin?" • uke levi ! başlangıç: 05.03.2023 bitiş: 27.04.2023 •rexrivcwhite