Ceyda bütün olanları duymuştu.
Tam da Ceyda melisa yı arayıp da bu olanları anlatacaktı ki , arkasından bir el onu kendine çekip dudağından öpünceye kadar .
//
Leyla ve ekim nihayet evdeler di
Ekim in annesi bugün nöbette olduğu için leyla nın ve babaanesinin evinde kalacaktı .
Ekim leyla nın yatağında uyuyordu , yaşadığı şokun üstesinden gelemiyordu bir türlü.
...
"Neredeydim ben burası neresiydi?
Nerede olduğumu bilmiyordum fakat bildiğim tek şey yine ve yine bu yol da yanlız olduğumdu.
Hani demiştim ya size ben yere düşmeyi öğrendim sırada ikinci aşama vardı, ben düşürecektim bu sefer .
O kadar Nefret ediyorum ki onlardan, gözümde bir çöp kadar değerleri yok , bir insan daha ne kadar iğrenç ,tiksindirici olabilir di ki?
Her şeyi dalgaya alan pislikler di işte hepsi , amaçları sadece zırvalamak boş yere , eğlenmek, ayakta olanları kaydırmaktı.
Ama ben ekim güler yüz,ben bu oyunu bozarım."
...
Ekim aniden uyuduğu yataktan kalktı , terden sırılsıklam olmuştu .
Nefes alırken göğsü hızlı hızlı yükseliyor ve nefesini verince de iniyordu.
Leyla, babaanesi ile kurduğu sofranın hazırlığını bitirmişti .
Odanın kapısını iki kere tıklattı
Ekim ise kapıyı açmadı
Bu sefer kapıyı direkt açtı, açar açmaz gördüğü şey karşısında şoka girmişti.
Ekim öylece yerde baygın bir şekilde yatıyordu.
Leyla koşarak ekimin yanına eğildi
"EKİM!"
"ekim , ekim aç gözlerini !,noldu sana ekim! , Aç gözlerini lütfen"
Leyla hem ağlıyor hem de ekim in uyanmasını bekliyordu.
Bu sırada babaanesi çığlıkları iştitti ve leyla 'nın odasına doğru koştu .
Leyla 'nın avucunun içinde ekim in vücüdu baygın hâlde yatıyordu.
Babaannesi kapıyı hışınla açtı ve ağlayan leyla yı gördü.
Babaannesi gözlerini irice açtı kalbini tuttu ve zar zorca leyla ile konuşmaya başladı.
"Leyla , n-ne oluyor kızım?,ekim e ne oldu -"
Leyla bir yandan ekimi uyandırmaya çalışıyor du.
Bir yandan ise babaannesine ambulansı araması gerektiğini söylüyordu.
Yaklaşık 20 dakika sonra gelen ambulans ile yetişmişti hastaneye ekim.
Az sonra kendisine gelmeye başlıyordu.
Gözlerini yavaşça açtı, ilk gördüğü tavan oldu .
Sonra gözlerini kırpıştırdı.
Etrafına bakındı.
Hastane de olduğunu anlayınca , buna anlam vermeye çalıştı.
Aniden kapının kulpu nun hareketlendiğini farketti, Gelen kişi leyla idi ve yanında da doktor hanım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUY BENİ TEXTİNG
Teen FictionDUY BENİ DİZİSİNDEN İLHAM ALINARAK YAZILMIŞTIR . Bekir Gerçek kolejinde okuyan bazı ögrencileri aynı gruba almıştır. Ve bu gurupta bir gün bir oyun oynanır D mi C mi? :) TAMAMLANDI