Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayınn ❤✨
(Ekim 'den)
Kanat o kadar yorgun görünüyordu ki bir anlığına ona kapılmak istedim ,bana bakan gözlerinde kaybolmak istedim.
Fakat aklıma o an geldikçe sinirimi getiriyordu.
Ama şu anda bana yalvaran ve bana açıklama yapan bir kanat Günay vardı.
"Neden açıklama yapıyorsun bana kanat? Senin için arkadaştan başka bir şey olmadığımı biliyorsun."
Cümlelerimi zar zor seçmiştim , üzgünüm ama birinin ona bunu demesi gerekiyor. Çünkü ben ona arkadaştan öte olamayacağımızı anlattım.
Ellerimi ondan çektim, Derin nefes alırken bir andan da zar zor yutkundum .
Sanki bu sefer boğazımdan geçemeyecek zor bir şey di bu.
"Kanat, konuşmamızı burada sonlandıralım lütfen, görüşürüz."
Hızlıca uzaklaşırken kanat beni aniden kollarının arasına alıp dudaklarını dudaklarımla kavuşturdu.
Bir yandan akan göz yaşı benimde Tenime değiyor , bir andan da beni öpüyordu.
O anki duyguyu size söyleyemem ama anın bir fotoğrafını size gösterebilirim
//
2 gün önce (yazar dan)
(Fakat ondan hoşlandığını değil , okuldan atılmak için birini döveceğinen gaza gelmişti.)
Kanat hem melisa dan ayrılamıyor hem de olaylar iyice boka sarıyodu.
Hazal 'ın dediklerini bir bir kulağında hissediyordu.
Onun aşkı neye yarar dı ki?
Aynen böyle düşünüyordu, melisa bir kere takmıştı ekime bir daha kolay kolay bırkmazdı .
Okuldan ayrılmak istiyordu, çünkü ekimi okul da en çok görüyordu.
Onun yokluğu belki unuttururdu aşkını, fakat öyle aşklar vardır ki unutulması zor , sadece için de yaşayıp son bulan aşklar.
*Ne olursa olsun sevdiğinizi belli edin .Mutluluğa erenlerden olun.
"Sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz ." - Yunus Emre-Eminim ki geri dönüşü alacaksınız :).
(Umarım)*//
Kanat cebinden telefonu nu çıkarıp ozan'a bir mesaj gönderdi.Hemen çevrimiçi olup bir mesaj yazdı.
K:" ozan ben 10 dakika sonra spor salonunda buluşalım."
O:"Mevzu mu var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUY BENİ TEXTİNG
Teen FictionDUY BENİ DİZİSİNDEN İLHAM ALINARAK YAZILMIŞTIR . Bekir Gerçek kolejinde okuyan bazı ögrencileri aynı gruba almıştır. Ve bu gurupta bir gün bir oyun oynanır D mi C mi? :) TAMAMLANDI