~3. BÖLÜM~

25 2 13
                                    

Gamze fotoğrafı gördükten sonra Defne'nin yanına gidip:

-O fotoğraftaki kimdi?

-Bu seni ilgilendirmez.

-Merak ettim sadece o kadar, peki neden ağlıyordun?

-Seni ilgilendirmez dedim ya.

-Tamam tamam sustum.

der ve çikolataları alıp sınıftan çıkar. Gamze, cafeye inip arkadaşlarının yanına gidip:

-Sınıfta Defne'yi gördüm ağlıyordu neden ağlıyor...

-Neden ağlıyormuş hadi söylesene Gamze iyi değil ben yanına gidiyim. (Bunu Berkay söyledi)

-Neyse devam ediyorum, ağlıyordu ve elinde bir tane fotoğraf vardı, ona bakıp ağlıyordu. Neden ağladığını ve o fotoğrafta kim olduğunu sordum ama beni tersledi bu kadar.

-Ya ben bir yanına gidiyim mi? (Bunu Berkay söyledi)

-Olm sen bu kızı seviyon bence. (Bunu Murat söyledi)

-Knk alakası bile yok. (Bunu Berkay söyledi)

-Kesin ya kesin, çok belli ediyorsun. (Bunu Sude söyledi)

-Off yok öyle birşey, merak ettim sadece. (Bunu Berkay söyledi)

-Tamam neyse boşverin, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? (Bunu Gamze söyledi)

-Bilmiyorum ama bence bir plan yapıp o fotoğraftakinin kim olduğunu öğrenmeniz lazım. (Bunu Emrah söyledi)

-Emrah saçmalama istersen, ne planı. (Bunu Gamze söyledi)

-Tamam haklısın. (Bunu Emrah söyledi)

-Ama galiba Emrah haklı. (Bunu Gamze söyledi)

-Oooo ne oldu da bir anda fikrin değişti Gamze hanım? (Bunu Emrah söyledi)

-Ya merak ediyorum ne yapayım. (Bunu Gamze söyledi)

-Ya ben dayanamayacağım, gidiyorum Defne'nin yanına. (Bunu Berkay söyledi)

-Oooo Berkay abimiz seviyor bu kızı haa, aha da puuuh (tükürük sesi çıkarır) buraya yazıyom. (Bunu Ali söyledi)

-Ya sus Ali duyuyom senii haa! (Bunu Berkay söyledi)

-Tamam abi sustum. Korktum bir an be dövecek beni diye sjsjsjsjs (Bunu Ali söyledi)

Selammm, kısa bir aradan sonra hikayemin yeni bölümü ile karşınızdayım. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Hikayemi beğenip, yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim. HOŞÇAKALINNNN🌿🌿

SEN KİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin