~5. BÖLÜM~

17 2 10
                                    

Gamze ve Sude kahvelerini alıp bir masaya oturdular. Biraz sohbet ettiler ve kahvelerini içip gittiler. Gamze eve gelince yapmayı unutmadan ödevlerini yaptı. Sonra da Gamze'yi uyku bastı ve biraz uyudu. Kalktığında saat 02.50 idi. Uyuduğunda ise saat 17.03 idi. Sabah sekizde okula gidecekti ne yapacaktı gecenin ikisinde, hatta üçünde? Uyumaya çalıştı ama uyuyamadı. Sonra kalktı ve bir kağıda bir şeyler çizdi, Gamze resim çizmeyi seven bir kişiydi. Şeyma'nın doğum günü yaklaşıyordu. Günlerden perşembeydi fakat saat on ikiyi geçtiği için günlerden cumaydı, cumartesi günü ise Şeyma'nın doğum günüydü. Şeyma ile Gamze'nin bir fotoğrafı vardı, Gamze de o fotoğrafı çizmeye çalışacaktı. Gamze baya uğraştı ve resmi bitirdi.

-Sonunda bitti, ellerimde çok yoruldu. En iyisi biraz uyuyayım zaten uykum da geldi.

dedi ve uyudu. Sonra alarmı çaldı hazırlandı ve okula doğru yol aldı. Okula gitti ve sırasına oturdu, çok uykusu vardı diye kafasını sıraya koydu ve uyumaya çalıştı. Ancak Emrah ve Ali'nin sesinden bir türlü uyuyamadı, yok maçmış yok bilmem neymiş konuşuyorlarmış. Aslında Gamze de seviyormuş futbolu ama uykusu var diye konuşmuyormuş.

-Emrah ve Ali birazcık susmanız veya daha kısık sesle konuşmanız mümkün mü acaba?

-Katiyen olmaz, mümkün değil.

-Ya alt tarafı kısık sesle konuşcaksınız nesi zor?

-Herşeyi.

diye küçük bir konuşma geçti aralarında. Sonra Defne sınıfa girdi ve sırasına oturdu, üzgün görünüyordu. Ne kadar belli etmemeye çalışsa da belli oluyordu.

Selammm, bugün hikayenin yeni bölümü ile geldimmm. Umarım beğenirsiniz. Oy verip, yorum atarsanız, çok sevinirim. Keyifle okumanız dileğiyle.
HOŞÇAKALINNNNNNNNNNNNNNNNNN!🌿🌿

SEN KİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin