~9. BÖLÜM~

8 1 1
                                    

Gamze, Emrahlara hoşgeldiniz dedikten sonra Emrah:

-Ooooo bizden sonra da hemen kendine yeni kanka bulmuşsun, özür falan da dilemedin. Bende diyorum ki bu kız neden bizden özür dilemiyor? Meğerse yeni kankası varmış. Hanımefendi bizi ne yapsın.

-Birincisi, özür dilemesi gereken birisi varsa o da sizsiniz, ben değilim. İkincisi, istediğim kişi ile arkadaş olurum bu sizi ilgilendirmez.

-Üçüncüyü de ben söyleyeyim, Gamze'nin yanına çıkışta ben gittim ve yolda yürürken sohbet falan ettik sonra da Gamze bana arkadaş olalım mı dedi bende olur dedim ve beni evine davet edince de kabul ettim. Olay bu, kanka falan olmadık.

-Yooo Defne kanka olup olmamamız ne Emrah'ı ne de diğerlerini ilgilendirmez.

-Diğerlerini bilmem ama beni ilgilendirir.

-İlgilendirmez!

-İlgilendirir!

-Neden seni ilgilendirsin?

-Çünkü b- ben...

-Sen ne?

-Ben yani biz ve diğerleri eski arkadaşız ya hani.

Ali kısık bir sesle Emrah'a:

-Yalan söyleme.

dedi.

-Bizde özür dilemek için gelmiştik ama hanımefendi yeni arkadaşı ile bizle olduğundan daha mutlu gibi görünüyor.

-Bölüyorum ama, Emrah neden sürekli Gamze'ye hanımefendi diyorsun?

-Bilmiyorum Şeyma, diyom işte.

-Peki.

-Ben hepinizle aynı mutluluktaydım. Eger barışacaksak Defne de artık bizimle olacak, olur mu?

-Tamam, olur.

-Aa tabi Defne isterse.

-Olur sıkıntı değil Gamze.

-Okey o zaman, ben diğerlerini de arayım da gelsinler.

-Tamam.

-Siz salona geçin, geliyorum.

-Tamam.

Herkes geldiğinde, oturdular, birşeyler atıştırıp sohbet ettiler. Sude Defne'ye:

-Defne sana birşey sorabilir miyim?

-Sorabilirsin.

-Neden ilk geldiğinde çok soğuk davranıyordun, yani bu davranışlarının sebebi neydi?

-Iııııı şey, ben o okula gelmeden 2 hafta önce bir arkadaşımı kaybetmiştim ve artık o günden sonra kimseyle konuşmak istemedim. Hani sana dedim ya Gamze, beni merak eden nadir insanlardansın diye, işte bir tek o arkadaşım beni merak ediyordu ama o da trafik kazasında hayata gözlerini yumdu.

-A-anladım, sana tekrardan hatırlattıysam özür dilerim Defne.

-Önemli değil Sude.

Bunu duyunca herkes çok üzüldü ama yapacak çok şey yoktu, tek yapabilecekleri o arkadaşının acısını Defne'ye hissettirmemeye çalışmaktı.

Selammmm, hikayenin yeni bölümü geldiiii. Umarım beğenirsinizzz. Yorum yapıp, oy verirseniz çok sevinirimm. Keyifli okumalarrr.
HOŞÇAKALINNNNNNNN!🌿🌿

SEN KİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin