8. Bölüm - abi takımı -

181 14 1
                                    

İyi okumalar
Hikayem yeni olduğu için desteğe ihtiyacım var bu yüzden bazı bölümlere sınır koyucam ...

Taksiden inip büyük ve güzel olan yalıyı süzdüm . Keşke içindeki insanlarda öyle olsa . Derin bir nefes alıp kapıdan içeri geçtim . İlk dikkatimi çeken şey evin çevresindeki  birkaç koruma vardı onun dışında oldukça geniş ve çiçeklerle dolu güzel bir bahçeydi . Hepsini özenle dikildi oldukça belliydi .

Kapıyı çalınca çalışanlardan biri kapıyı açtı . Kısa bir baş selamı verip içeri girdim . Tam odama çıkıcakken ismimin seslenilmesiyle salona geçtim . Bana seslenen kişi Doğudan başkası değildi . O ve diğer abiler oturuyordu . Kuzeyin yanında idil yoktu büyük ihtimalle uyuyordu .

Salona tam olarak girdimde Doğu yanıdaki boşluğa birkaç kez vurarak beni çağırdı . Yanına gidip oturdum da barın konuşmaya başladı " okul nasıldı ? " diye sordu bir an samimi olup olmasını anlamak için ona baktığımda sanki zorunlu olduğu için dördünü fark etmiştim bende ona aynı şekilde hoşnutsuz bir şekilde " iyi geçti " dedim tabi bu sırada Baranda arkadan aman olay çıkarmada deyince ona dönüp " pardon " dedim tek kaşımı hava kaşımı havaya kaldırarak " işte başını belaya sokma bizi uğraştırma diyorum " diyip sonuna tiksinircesine kardeşim demişti .

Tam ona cevap vericekken Doğu " Baran kes sesini " diye beni korumaya geçmişti  , onun baranı susturması işleri daha da kızıştırırken kuzey " kesin sesinizi ve kavga etmeyi bırakın " diyip bana döndü " kusura bakma , biz Aleyna'yla hiç güzel şeyler yaşamadık bu yüzden bende dahil hepimiz sana önyargılı davrandık " susup derin bir nefes aldı . Sanki doğru cümleleri seçmeye çalışıyor gibiydi " yani diyeceğim şu ki zamanla birbirimize zaman la alışıcağız tabi bu zamana kadar bir birimizi kırmayal- " sözünü kesip konuşmaya başladım " bu şekilde düşünmen çok hoş ama dünden sonra sencede geç kalmadın mı ? " diye sordum .

Şuan başka bişey desem lafı azıma tıkıcak olan bu şahıslar şuan susmuştu . Bana şuan'a kadar yapmadıkları ima kalmamıştı halbuki . Onları umursamadan oturdum yerden kalkıp doğuya baktım " iyi geceler " oda bana aynı şekilde karşılık verince salondan çıkıp odama geçti dinlenmeye ihtiyacım vardı .

✨✨✨

Bugünümde dünden bir farkı olmamıştı önce hep birlikte kahvaltı etmiştik daha sonra ise okula gitmiştik şuan üçüncü ders bitmek üzereydi . Ders coğrafyaydı ve ben çok sıkılmıştım , bir an önce okulun bitmesini istiyordum çünkü çıkışta ablamın yanına yani çalıştığı büroya gidecektim . Çiçeğimi özlemiştim .

Zilin çalmasıyla adeta mutluluktan ağlıcaktım o derece felaket bir dersti siz düşünün . Telefonuma gelen mesaj sesiyle dikkatimi telefonuma çevirmiştim .

Yazan kişi sanal arkadaşım olan periydi . İki sene önce Almanya'ya tatil için girdimizde tanışmıştım Periyle , benimle yaşıt olan peri uzun yıllar orda yaşıyordu ve ailevi sebeplerden dolayında dönmeyi hiç düşünmüyordu . Umarın bir gün bu kararından vazgeçer di .

Peri 💕: bitanem napıyorsun ?

Peri💕: yeni ailenle işler nasıl gidiyor ?

-Peri 💕: bitanem napıyorsun-
Siz : iyi , okuldayım sen ?
Yazıp diğer sorusunu görmezden geldim

Peri💕: bende iyiyim ama bişey oldu

Siz: ne oldu , söylesene

Peri💕:abim Türkiye'ye dönmemi istiyor

Okuduğum mesajla istemeden çığlık atmıştım . Daha sonra merde oldunu hatırlayıp etrafıma baktım Allahtan pek kimse yoktu sınıfta . Dağılan dikkatimi toplayıp yeniden mesaj sayfasına girdim .

Siz : bu güzel bişey değil mi , onca yaşadığından sonra ?

Gerçekteyse peri hiç güzel şeyler yaşamamıştı . Artık mutlu olmasını çok istiyordum , o bunu çoktan haketmişti .

Peri💕: evet güzel bişey ama korkularım var . Neyse bunları daha sonra uzun uzun konuşuruz .

Siz: tamam canım

Yazıp konuşmadan çıktım . Sonra anlatıcam demişti her ne kadar tahmin ediyor olsamda onun anlatmasını beklemek daha iyiydi .  Çalan ilk öğrenci ziliyle herkes sınıfa gelirken ikinci zillede coğrafya öğretmeni sınıfa gelmişti . Ne zaman büyücek bu gün ya ...

✨✨✨

Saçlarımın suyunu elimdeki havlu işe alırken bir yandanda giyeceğim kıyafeti seçmeye çalışıyordum . Okuldan sonra hemen eve gelmiştim kısa bir duş almıştım şimdi ise ablamın yanına gidecektim birlikte akşam yemek yiyecektik .

 Okuldan sonra hemen eve gelmiştim kısa bir duş almıştım şimdi ise ablamın yanına gidecektim birlikte akşam yemek yiyecektik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Yaseminin kıyafetleri )

Saate baktığımda saatin altıya geldini yaklaştığını fark edince hızlıca dağınık bir topuz yaptım . Hızlıca hafif bir makyaj yaptım . Ablamın doğum günümde aldığı kelebekli kolyeyide takınca hazırdı .

Çantama gerekli olan eşyaları koyunca hızlılara odamdan çıktım . Merdivenleri hızlıca inip giriş kısmına geldim salondan kahkaha sesleri geliyordu buna hafifçe gülümseyip tam evden çıkıcakken yaren hanıma haber vermemin iyi olacağını düşünüp salona doğru yürüdüm .

İçeri girdimde sesler bir anda kesilmişti . Salonda yaren hanım ve babama doğru bakarak konuşmaya başladım " baba ben ablamla akşam yemeğine çıkıyoruz çok geç kalmam " dedim . Yaren hanımda dahil diğerleri kocaman gözlerle ben ve babama bakıyordu . Babam üzerinde olan bakışları hiç umursamadan " tamam kızım iyi eğlenceler çok geç kalma " , tamam diyip hızlıca çıktım ben salondan çıkarken diğerlerinin hayret dolu konuşmalarını da duyuyordum . Bu duruma gülümseyip dışarı çıktım . Bekle beni çiçeğim .

Beğenip  yorum yapmayı unutmayın

Yasemin / Gerçek ailem         ( Starhirst ) ( yeni hesap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin