İyi okumalar
Koltukta oturmuş kızıyla oynayan kuzeyi izledim . Yaren hanım diğerlerini çağırmak için yanımızdan ayrıldı . karan bey çalan telefonuna önemli oldunu söyleyip bakmak için yanımızdan ayrıldı .
Kuzey mi beni ve varlığımı hiç umursamadan kızıyla ilgileniyordu . Bende onu burukça izliyordum , keşke benim babamla böyle anılarım olsaydı .
Yaran hanım geldini ayakkabılarının çıkardı seslerde anlarken başımı o tarafa çevirdim . O ve arkasında üç erkek girdi . Yakışıklıydılar . Allahım sen bizi dışı lokum içi * erkeklerden koru .
Yaren hanım hemen yanıma oturdu . Onunla birlikte gelen çocuklar ayakta dikiliyordu . " oturun çocuklar " ve üçüde aynı anda oturdular yaren hanım gözlerini devirdi . Yamanız bu kadar tepki vermeleri saçma değil mi neyse hayırlısı . " ben İdil'i Seçil ablaya götürüp geliyorum " kuzey yanımızdan ayrılırken karan bey geldi ve baş köşeye kuruldu .
Kuzeyde gelip yerine oturdu . Karan bey kısa bir boğazını temizleyip konuşmaya başladı . " evet çocuklar tanıştırıyım kardeşiniz Yasemin , Yasemin bu baran abin 21 yaşında , yazılım mühendisliği okuyor " barana baktığımda ben sıkında heryere bakıyordu . Ay bende ona çok meraklıyım , karan bey konuşmaya devam etti " kardeşin Emre 14 yaşımda lise bire gidiyor " bu sefer Emre'ye baktıysa bana çatık kaşlarla bakıyordu . Ona tek kaşımı kaldırıp baktımda ise bana göz devirdi . Bana bana bihter'e . İyice psikolojim bozuldu . Karan bey istifini bozmadan konuşmaya devam etti " ve asaf , ikizin " of sıkıldım yaa ne ikizim mi hızlıca kafamı Asafa çevirdim oda bana bakıyordu tek farkla emir ile aynı bakışlara sahipti . Nefret ve öfke .
" ee anne bu tanışma zırvalığıda bittine göre ne yapmamızı istersin kucamıza alıp sevelim mi yada elinden tutup parkamı götürelim sen seç anne " Baranın alay kokan sesiyle kaşlarımı çatmıştım . Kim ona ondan ilgi istediğimi söylemişti ki . " pardon " dedim karan bey " Baran ! Terbiyeli konuş " adı baran olan çocuk gözlerini devirip çatık kaşlarla bana bakmaya başladı . Karan bey tam konuşucakken şu sefer kuzey konuşmaya başladı .
" bak şimdi Yasemin seninle açık ve net bir şekilde konuşacağım biz bir kardeş istemiyoruz , biz direk seni istemiyoruz . Senden tek bir isteğim var benden ve kızımdan uzun dur ! Gerisi beni ilgilendirmez ne halt yersen ye umurumuzda olmaz , anladın mı ? "
Uzun cümlesinin bitmesiyle afallamıştım . Şetçe yutkundum bu kim oluyorda benimle böyle konuşuyordu . Konuşuyorlardı . Yaren hanım oğluna bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki ben konuşmaya başladım " pardon ama bu düşünceye nerden kapıldınız sizden ilgi isteyen kim yada sevgi ! Sizden hiçbir şey istemiyorum benden uzak durum başka bişey istemem " yaren hanıma dönüp konuşmaya devam ettim " rica etsem bana kalıcağım odayı gösterirmişsiniz , çok yorgunum " yaren hanım başını sallayıp karan beye son bir bakış attı - adeta top sende kır kafalarını dercesine - .
Yaren hanımı takip edip asansörün yanına geldik düğmeye basıp asansörü açılmasını bekledik . Evde asansör var ya daha ne diyim . Tamam bizde oldukça varlıklı bir aileydik ama bu başka bir boyut . " kızım kusura bakma çocuklar adına zamanla birbirinize alışıp saygı duymayı öğreneceksin " yaren hanımı başımla onayladım " ayrıca sakın lafının esirgeme tamam mı , şeytan azabda gerek derler " istemsizce kıkırdamıştım " tamam " yaren hanımda dediğini yeni fark etmiş gibi kıkırdayıp " evet şimdi sana evi anlatmaya başlıyorum en üst katta baban ve benim odam var ayrıca babanın çalışma odası , ikinci katta senin , asaf'ın , Emre'nin ve barın'ın odası var -" sözünü kesip konuşmaya başladım " barın kim " yaren hanım beni hemen cevapladı tabi biz bu sırada çoktan yeni odama girmiştik " bak şimdi kuzey en büyük abin ondan sonra Doğu doğudan sonra barın ve en son Baran geliyor . " baranın adını duyunca istemsizce gözlerimi devirdim .