7. Bölüm - ilk okul günü

200 14 0
                                    

Sabah erkenden kalkıp okul için hazırlanmaya başladım . Dün akşam yaren hanımdan öğrendime göre okulda forma zorunluluğu yokmuş bu yüzden istediğim gibi giyinebilirdim . Hızlı bir şekilde giyinip çok hafif bir makyaj yaptım .

Hazır olduktan sonra asansör ile yemem odasına indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazır olduktan sonra asansör ile yemem odasına indim . Karan bey ve yaren hanım birde okul tayfası vardı . Diğerleri uyanmamış sanırım . Tabi herkes sabahın yedisinde uyanmıyor ki normal olarak .

" günaydın " diyip yaren hanımın yanına oturdum . İkiside bana karşılık verirken Asaf ve Emre yarı uyuklayıp yarı bişeyler yiyorlardı . Bu uyanamamış halleri biraz komikti birazda tatlı .

Hızlı bir şekilde kahvaltımızı yapıp yola çıkmıştık , bizi Karun bey arabasıyla getirmişti . Tabi tüm yol boyunca diğer iki salağın mızmızlanmasını dinledim , dinledik ve okul bahçesine varınca o iki asalak hızlıca arabadan indiler .

" seninle müdüre kadar gelmemi istermisin ? " başımı hayır anlamında sallayıp " teşekkürler ama gerek yok " oda başını sallayıp beni onayladı bana bir zarf uzattı " bu senin " merakla zarfı açtım ilk önce içinden yeni kimliğim çıktı daha sonra bir hesap kartı ve tabi kredi kartı , ablam sağolsun para sıkıntım yoktu ama beni düşünmesi hoşuma gitmişti

" teşekkür ederim " hemen itiraz etti " etme ben senin babanın bu benim sorumluluğum başka bişey değil " elimi tutup duyduklarına götürdü minik bir öpücük kondurmuştu elime " sen benim kızımsın senin için herşeyi yaparım bunu sakın unutma ve eğer bir sorun yaşarsan ilk bana gel tamam mı ? " başımı hızlıca salladım tabi bu sırada yüzümde samimi bir gülümsemede vardı " teşekkürler  baba " evet ona baba demiştim . ilk günden beri bana çok iyi davranıyordu bana yıllardır hiç görmediğim baba sevgisini birkaç günde yaşatmıştı ve eminimki beni pişman etmezdi . Umarım .

Son söyleşimle donmuş olan babama gülümseyerek hızlıca arabada indim ben okula girdikten sonra bile hala hareket etmemişti . Bu haline gülümseyip önce müdürün yanına sonrada yeni sınıfıma gittim .

...

İlk dersin bitmesine sadece beş dakika kalmıştı ve ben artık sıkılmaya başlamıştım . Ben çok şanslı bir insanım o kadar şanslıyım ki dün tanıştığım ve benden hiç hoşlanmayan ikizim ile aynı sınıftayım , tabi yeni sınıfımı bulamadığım için dersede geç kaldığımı ve  dersteki öğretmeninde bana gıcık oldunu atlayamıcam .

Coğrafya diye dersim olur yaa . Tüm lise hayatım boyunca hiç bir zaman yapamadığım tek ders olmaktadır coğrafya , neyse sonunda zil çalmıştı çantamdan cüzdanımı alıp kantine gitmek sınıftan çıkmıştım .

Kendi kendime arayıp kaybolmak istemediğim için bitene sormaya karar verdim tam bu sırada yanımdan geçen çocuğa " pardon , kantinin nerde olduğunu söyler misiniz " karşımda ki çocuk büyük ihtimalle onuncu sınıftı " okulun iki kantini var biri girişte bitişe alt katta koridorun sol tarafında " gülümseyip başımı salladım " teşekkürler " oda bana kısaca cevap verip gitmişti bende alt kattaki kantine gidip sıraya girdim .

Sıra bana gelince kahve ve bir paket çikolata aldım . Sınıfa geri çıktığımda ilk ders oturduğum yerde bir koz vardı ben yanına yaklaşınca oturmam için bana geçmem için yer verdi .

Ben oturunca oda oturdu " merhaba ben buse sıra arkadaşın " sevecen bir şekilde elini uzatıp gülümsemişti , uzattı eli tutup hafif sıkarak karşılık verdim " merhaba bende Yasemin bu arada biraz yerini kapmış gibi oldum " buse bana samimi bir gülümseme verip " aksine oldukça memnunum halimden tek başıma çok sıkılıyordum " iki senedir İngiltere'de bir okulda okuyordum bu yüzden benimde ilk senem " biz bu şekilde konuşmaya dalmışken içeri Asaf ve iki çocuk daha girdi Asaf bize bakıp kaşlarını çatarken yanındaki çocuklar bizim yanımıza yönelmişti . Başlasın bakalım

" buse bizi arkadaşınla tanıştırsana " diye gelen çocuklardan biri elini busenin omzuna attı . Buse tam konuşacağı sırada Asaf konuşmaya başladı " Yasemin , adı Yasemin " çocuklar bir bana bir ona baktılar sonrasında aydınlanmış gibi aynı anda " ikizin " diye bağırdılar sınıftaki birkaç kişi bize bakarken buse hiçbir şey anlamamış gibi " ne ikizi ya " diğerleri busenin sorusunu es geçerken ben cevap vermiştim " Ufuk bir karışıklık olmuş " dedim hastanedeki doktoru anımsayarak yüzümü buruşturdum . Buse bu halime  gülerken Asaf hiç oralı olmuyordu tabi çaktırmadan bana bakamaya çalıştığını var saymazsak .

" bu arada belliki Asaf veya buse bizi tanıştırmıyor   ben Hakan , şu güzellik abisiyim " diyerek Buse'yi gösterdi buse hemen itiraz etti " sadece beş dakikayla " beni bezgin bir ifadeyle ikisi kendi halimde tartışırken Hakan'ın yanındaki çocuk içten bir gülümsemeyle elini uzattı " bende erim memnun oldum "  uzattı elini tutup aynı şekilde karşılık verdim .

Birkaç dakika sonra sınıfa ilk ders giren hoca geldi ve derse başladık .

✨✨✨
Yorucu bir ders ilk okul gününden sonra eve gitmiş üstüme rahat bir şeyler giydikte sonra kulübe gelmiştim . Önce tılsımlar biraz ilgilenip gönlünü almıştım . Atım biraz huysuzdu bügün .

Sonra ise Şare ile yarışmıştık her ne kadar uzun süredir binmedim için ilk başta tılsımın üstünde zorlansam da daha sonra ben kazanmıştım . Tılsımı temizledikten sonra üst kata localara çıkıp Şare ile sohbet edip konuşmuştuk .

Taksi durunca ücreti ödeyip inmiştim geldik yine kürkçü dükkanına .

İyi okumalar
Beğenip takip ederek destek olursanız çok sevinirim

Yasemin / Gerçek ailem         ( Starhirst ) ( yeni hesap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin