"canım yanıyor, bunu nasıl açıklarım bilmiyorum. sadece sana aşık olduğum için değil, sadece ulaşılmaz olduğun için değil.
sorun şu ki alhaitham, ben ne zaman sana bu kadar bağımlı oldum, farkında bile değildim."
●○●○●○●○
başım ağrıyordu, cidden, sanki hem yanıyor hem donuyordum. dün en son ne olmuştu onu bile unuttuğumu fark etmemle yataktan fırlamam bir olmuştu, lanet olsun, yine hangi pedofilinin evindeydim?
...
odamdaydım, geldiğimi gram hatırlamıyorum buraya. derken kapımdan içeriye girdi gri saçlarıyla tapılası görünen sevgi- ev arkadaşım. "kaveh gecenin bir yarısı neden seni kapının önünde bulduğumu açıklamak ister misin?" onun bu cümlesi anılarımı biraz yerine getirmişti, nilou'nun büyük ihtimalle haitham için sevimli olan, benim için kulak tırmalayıcı sesini duyup eve girmediğimi söylesem benimle dalga geçerdi.
"anahtarımı kaybetmişim." yalanın böylesi, ama ev arkadaşım da benim için çok endişeleniyor sayılmazdı. hiçbir şey söylemedi cevap olarak, konuyu değiştirdi.
"ateşin var biraz, salak salak gürültüler yapmadan yat yatağında ya da duşa gir. akşam cyno'nun evindeki partiye gitmek istiyorsan yani, bir haftadır götünde kurt varmış gibiydin zaten," onun tanrısal gözlerinin bir anlığına yumuşadığını gördüm, ya da hayal ettim. "eğer iyileşmezsen partiye gitmene izin vermeyeceğim."
"hah, annem gibi konuşuyorsun, sanki senden izin alıyorum ya"
kafama bir fiske geçirmişti, acıdı. sesindeki tını daha sertti bu sefer. "kaveh yemin ediyorum tüm gece başında beklerim seni o partiye göndermem, yat iyileş" sözlerinden sonra terk etti odayı.
...
belki de partiye gidememek o kadar da kötü olmazdı.
●○●○●○●○
bu shipe ne kadar aşığım tahmin bile edemezsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◖bahar çiçekleri◗ haikaveh
Fiksi Penggemareskisi gibi değildi, artık beni gördüğünde gülümsemiyordun bile. bakışların sanki, senden iğreniyorum der gibiydi. ben de eve gitgide az gelmeye başladım. kendimi mahvediyordum. ●○●○●○●○ haikaveh/kavehtam genshin impact modern au