qwsiixn Sağolasın efenim
--
•☆Rastgele ülkelere büyük,gösterişli bir lego seti aldın ve onlardan bunu en kısa süre içinde yapmasını istedin.Onlarda senin dediğine uydular ve bir köşeye kıvrılıp,setten çıkan açık vişne pembesi renginde kapağı olan,yaprakları hafiften kıvrılmış kılavuzu okuya okuya legonun o minik ve zararsız gibi görünen parçalarını birleştirmeye çalıştılar.Ve tam olarak 5 saate yakın bir didişmeden sonra o minik parçaları tam olarak kusursuz bir biçimde birleştirmeyi başardılar ve kırılmasın diyerekten özenle altından tutup,sana getirdiler.Sen ise ellerindeki oyuncakımsı şeyi yavaş hareketlerle aldın ve yere hızla fırlattın.Tepkileri ne olurdu?•☆(Bu sefer tepki verecekler çocuk ülkeler.Ne olur olmaz diyerekten,parantez içinde hepsinin yaşlarını belirteceğim.)
--
KKTC:*Bir sana birde parçalarına ayrılmış bir şekilde yerdeki şekilli şukullu desenleri olan koyu bordo halıda sessiz sessiz yatan legoya şaşırmış bir şekilde baktı* Ama..Ben..*Zar zor yutkundu,siyahımsı göz bebekleri ister istemez baya bir küçülmüş* Neden yaptın bunu..? (15 yaşında.)Yılbaşı adaları:...*Gözünden ilk ufacık tuzlu bir yaş damlası geldi,küçük,lacivert elleriyle yaş damlasını sildi ve sana çaresizlikle baktı* Ama sen çok kötü birisisin..*Burnunu çekti*
Bunu haketmedim!..*Sonunda dayanamadı ve bağıra çağıra hüngür hüngür ağlamaya başladı,yüzünü kendisine ait değilmiş gibi görünen tombul parmakları ile kapattı ve yerinden kalktığı gibi koşturarak banyoya gitti,oradan bir 20 dakika çıkmadı* (5 yaşında.)Güney Kıbrıs:*Bir süre sessiz kaldı,hareket bile etmedi hatta,sadece suratı asık,minik gözler kapakları çökük bir şekilde seni dikizledi ve derin derin nefesler alıp verdi* *Sonra bir anda yüzüne biraz büyük gelen turkuaz rengine yakın bir renge sahip olan gözlerini deliler gibi kırpıştırmaya başladı* ABLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!...(15 yaşında.)
Türkmeneli:*Özene bezene yaptığı,uğraştığı,onca zaman harcağı şeylerin bazı kişiler tarafından yıkılmasına ve mahvedilmesine alıştığı için herhangi bir tepki vermedi bile,sadece buruk ve acı bir gülümseme ile sana baktı,sonra ise hiçbir şey olmamış gibi odanın, boyaları yaşlılıktan ve bakımsızlıktan zaman geçtikçe soyulmuş,nedense ağır bakır kokan tahta kapısına yöneldi,kulbundan sımsıkı tutarak kapıyı açıp,dışarı çıktı*
(14 Yaşında.)Kosova:...
Kosova:....
Kosova:*Şok olduğu için cevap veremiyor* (15 Yaşında.)
Voyvodina:*Kaşlarını çattı,iki kolunuda göğsünde birleştirdi* Seni Macar ağabeyime söyleyeceğim!(10 yaşında.)
--
KKTC: 🚺Yılbaşı adaları: 🚹
Güney Kıbrıs: 🚹
Türkmeneli: 🚺
Kosova: 🚹
Voyvodina: 🚺
--