°☆Görüyorsunuz,anlatmama gerek yok. . .☆°
Always3335 ^^
--
Türkiye:Endüstri Mühendisi,Okçu,
Yazılımcı.
(Yazılımcılık daha yeni onun için fjkdjdjf ama yinede mükemmel bu konuda.Örnek vermem gerekirse,İrlanda'nın dükkanındaki tüm o robotları o kodladı.)( Türkiye: 🚹 )
Azerbaycan: Petrol Mühendisi,At Binicisi,Kitapçı. (Online'dan kitap satıyor-)
( Azerbaycan: 🚹 )
Ermenistan:Dövmeci,Fotoğrafçı,
Satranç Oyuncusu.( Ermenistan: 🚺 )
Arnavutluk:Kasap,Keçeci,Eski Organ Mafyası.
(Evet,bu arkadaş eskiden organ mafyasıydı.(Bu işi çok fakir olduğu dönemlerde para kazanmak için yapıyordu ve kurbanları genellikle suçlulardı.)Ondan dolayı da en az bir doktor gibi insan vücudunun yapısını çok iyi biliyor.)( Arnavutluk: 🚹 )
Hindistan:Ünlü Yazılımcı,
Matematik Mühendisi,aynı şekilde de artık pek uğramadığı baharat dükkanı var-(Sri Lanka'ya bıraktı.)( Hindistan: 🚺 )
Osmanlı:Mimar,Bilim adamı,Okçu,Demirci,Çini Ustası,Komutan...(Eski ülkeler genellikle kendi işlerini kendi yaptıkları için,fazla fazla mesleklerle uğraşırlardı.)
Kuzey Kıbrıs:Tam olarak resmi bir mesleği yok ama Türkiye bunu küçük yaştan itibaren öğrensin diye
Simitçi Arabasına benzer bir şey aldı,oradan da gazoz,simit,
dondurma vb. şeyler satıyor-
(Aynı şekilde de bir öğrenci.)( Kuzey Kıbrıs: 🚺 )
Bosna-Hersek:Bahçıvan,
Fırıncı,Mezar Taşı Oymacısı (Evet jxdkdj,ülkelerin mezarlıkların-
daki mezar taşlarının %75'i bu arkadaşa ait-) Eski Topçu Astsubayı.( Bosna-Hersek: 🚺 )
Birleşik Krallık:Eski Coğrafya Öğretmeni,Ticaretçi,
Petrol Mühendisi.(Hobi olarak arada sırada denizcilikte yapıyor--)( Birleşik Krallık: 🚹 )
Hırvatistan:Ünlü Terzi,(Bütün giyimdir kuşamdır bu arkadaştan soruluyor-)
Eski N*zi Subayı.( Hırvatistan: 🚹 )
Rusya: Eski KGB Ajanı,Psikiyatri,
Ünlü Yazar,Hokey Oyuncusu.( Rusya: 🚹 )
--
Bir yandan istekleri geç yapabiliyorum,affedin-Bu meslekler değişebilir bu arada-
--