...

335 18 78
                                    

Merhaba.Evet yine ben.Büyük ihtimalle yb bekliyordunuz ama ben gelecek bölümde ve diğer bölümlerde kafa karışıklığını engellemek amacıyla ufak çaplı au tanıtım bölümü atmaya karar verdim.

Konumuz.Ülkelerin güçleri.

Benim AU'da ülkelerin tam olarak 3 tane ana gücü vardır.

Bunlar sırasıyla;fiziksel güç,askeri güç ve özel güçtür.

--
Askeri güç:Bir ülke için en önemli güç budur.Çünkü,ülke,askeri gücü olmadığı sürece,özel gücü olmaz ve bu ikilisiz ülkenin basit bir insandan bir gıdım farkı kalmaz.

Peki bu malum arkadaş neye göre ayarlanıyor amk diye soracak olursanız,hemen cevaplayım;nüfusa,ülkenin askeri sıralamasına,savaş araç gereç sayısına,aktif asker sayısına gibi birçok şeye göre ayarlanıyor bu arkadaş.Yani adından da belli oluyor işte,

a s k e r i  güç.

Tamam askeri anladık da nüfus ne alaka derseniz,o da güç sayısı işte bir tür.Ülkeler,tabii isterlerse,nüfusları kadar bir güçle kuvvet uygulayabilirler.

Örnek vereyim,Türkiye. Türkiye'nin güncel nüfus 95 milyon.(Mültecileri de sayıyom.)
Şuan Türkiye 95 milyon insanın gücünde kuvvet uygulayabilir.
Tabii dediğim gibi isterse,yani illaki her attığı yumruk 95 milyon insanın gücünde olmuyor-

(Not:Şuan böyle çok fazla nüfus kulağa iyi bir şey gibi gelebilir,ama emin olun onunda kendine göre fazlasıyla olumsuz yönleri var fakat şuan konumuz bu değil.)

Hm.Nüfus anlaşıldı bence?Şimdi gelelim diğerlerine.

Herhangi bir ülke,askeri gücünü kullandığında rengi ülkeden ülkeye değişen,top şeklindeki bir enerji ortaya çıkar.Bu enerji topları ülkenin seçtiği bir askeri birim gücünde olabilir.Yani mesela,bir tankın ya da 200 tane savaş uçağının gücünde bir enerji topu çıkartabilirler.(Tabii eğer tankları ve 200 tane savaş uçakları varsa.)

Ki bu güç illaki o enerji topu ile olacak diye bir kanun yoktur,yani ülkeler istedikleri zaman,o enerji topunu bir bıçağa,baltaya ya da herhangi bir şeye dönüştürüp de saldırabilirler.(Kalkan da oluşturabilirler.)

O enerji şeyini resim çizip gösterecektim ama sonra yeteneğimin olmadığını hatırladım ve gaçadan göstermeye karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O enerji şeyini resim çizip gösterecektim ama sonra yeteneğimin olmadığını hatırladım ve gaçadan göstermeye karar verdim.Azerbaycan tarzı ile.

•☆Ülkeler ne tepki verirdi?•☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin