OPIS Chat

1K 18 0
                                    

Będzie tu krótka opisówka, zamiast 3 rozdziałów. Opis tyczy się wyjazdu nad morze, od momentu rozpakowania i dojazdu. Uwaga! Będzie to typowe romanse
-----------------------------------------------------------
- Harry! Jak tu pięknie! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że mnie tu zabrałeś! - powiedziała 19 latka. - Dla ciebie wszystko, Hailie - odparł chłopak. Objął dziewczynę tak by stać za nią, a ręce mieć przełorzone dookoła szyi dziewczyny.

- kto pierwszy nad morzem wygrywa Daktyla! - krzykneła dziewczyna, a w między czasie już razem z Harrym biegli w stronę morza.

Pogoda była idealna, zero kropel deszczu, tylko małe obłoczki, które komponowały się idealnie razem z zachodem śłońca. Daktyl wygrzewał nię na ręczniku, gdy w niewielkie fale   wpadła dwójka jego opiekunów.

Woda przyjemnie chłodna uderzała w odkryte nogi nastolatków. Para wchodziła coraz głębiej, zanurzając się już do pasa. Harry lekko się schyli i nabierając wody na recę ochlapał Hailie.

Hailie powtórzyła ten gest, oblewając chłopaka. Po kilku minutach cali byli już mokrzy, i jedyne czego pragneli to usiąść n aręczniku na górce i obserwować zachód słońca.

- Ten zachód słońca jest piękny! -
Odezwała się Hailie. - A wiesz kto jeszcze jest piękny? - zapytał Harry.
Dziewczyna popatrzyła na niego pytającym spojrzeniem.

- Ty - odezwał się po paru sekundach młody mężczyzna. Dziewczyna się lekko zarumieniła, i popatrzyła w dół. Już po chwili ich usta się złączyły się w pocałunku, cudownym pocałunku...

chat i instagram MONETÓW  1~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz