XXXI. Tomorrow

44 4 10
                                    

Posledních pár dní se mi Chris neozval. Popravdě? Sice jsem se v pořadníku dostala z padesáté-druhé příčky na třiadvacátou, ale... to je pořad daleko. Umřu, to je jisté. Já to vím, všichni to ví.

Z mého myšlenkového pochodu mě vyrušil zvuk nově příchozí zprávy z telefonu.

Zašmátrala jsem vedle sebe, na matraci, a vzala do rukou již zmíněné zařízení. Bočním tlačítkem jsem ho rozsvítila a hned se, po odemknutí mým obličejem, otevřel.

Našla jsem na ploše duhovou ikonku s vyobrazeným bílým foťákem, otevřela ji a najela na zprávu, která mi před malým okamžikem přišla. Byl to Chris! Rázem se mé oči zaplnily jiskřičkami radosti.

@chrisevans: Zítra. Central Park. 2 p.m. Vezmu Dodgera?

Ihned se mi pí tváři rozlil obrovský úsměv. Rychle jsem naťukala na klávesnici odpověď.

@RafaaaO.Brien_: Moc ráda, a toho Dodgera vezmi stoprocentně s sebou. Moc ráda vás oba uvidím osobně.

Posadila jsem se a opřela o postel. Zavřela jsem svá víčka a promítla si celý svůj život. Proboha, já uvidím Chrise Evanse i s jeho psem. Najednou mi cinkl telefon, tak jsem otevřela znovu oči, párkrát zamrkala a podívala se na něj...






Ahojky! Máme tady novou kapitolu... slibuji, ze budou vycházet (snad) častěji... avšak jak říkám, nic neslibuji.

Mám pár otázeček k příběhu...
1) Happy X Sad End ??
2) Kratší kapitoly, ale častěji X delší kapitoly, ale ne zas tak často??
3) Na kolik kapitol chcete, abych tuto knihu natáhla??

Věnováno: novoni447 @FanFiction1703 @Annien_fanfiction

Vaše
Jenny 227 🦋🔥💗

𝚃𝚘𝚘 𝚕𝚊𝚝𝚎... || 「𝐂𝐡𝐫𝐢𝐬 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬」Kde žijí příběhy. Začni objevovat