Tudom, hogy nem normális, hogy ilyen ritkán találkozunk. Tudom, hogy vannak nálunk sokkal rosszabb helyzetben levő emberek, ezért nem szabad panaszkodnunk. Tudom, hogy szeretjük egymást, és bármit megtennénk egymásért. Képes lennél az éjszaka közepén értem jönni, ha arra kérnélek. Képes lennék az egész éjszakát átvirrasztani, hogy csak egy kicsit is beszélhessünk. Képesek lennénk az egész életünket együtt leélni. Képesek lennénk körbeautózni a világot, miközben az én kezem a tarkódon van, te pedig a combomon pihenteted a kezed. Tudnánk éjszakákon át elmélkedni valamin, amit a többi ember jelentéktelennek gondolna. Tudom, hogyha elmesélném a kedvenc könyvemet, te ugyanazzal a kíváncsi tekintettel néznél rám végig annak ellenére hogy nem érdekel a téma. Tudod, hogy próbálok mindent megjegyezni, amit mondasz és mesélsz.
Képzeld el, ahogy táncolunk egy hatalmas réten. Képzeld el, ahogy egymást fotózzuk a kirándulás közben. Képzeld el, ahogy egymásra nézünk, és a mosolyunkkal felvidítjuk egymást. Képzeld el, ahogy az oltár előtt állunk és a pap összeesket minket. Képzeld el, ahogy megcsókolsz. Képzeld el, ahogy a tengerparton sétálunk kézen fogva. Minden pénzemet azért tenném félre, hogy minél több élményt szerezzünk együtt. Képzeld el, ahogy összeköltözünk egy aranyos csupa fehér lakásba. Kicsi, de annál hangulatosabb. Beletennék sok virágot, az jelentené a színt benne. Kialakítanánk egy napi rutint, mindig csókkal köszönnénk, és csókkal búcsúznánk el egymástól. Szeretnélek, ha koszos vagy, szeretnélek ha fáradt, szeretnélek mikor mogorva vagy éppen beteg vagy. Szeretnélek teljes szívemből. Szeretnélek, és tisztelnélek, mindig hinnék benned és támogatnálak. Képzeld el, ahogy az első lurkót várjuk. Képzeld el azt a boldogságot, mikor kiderül, hogy fiú. Nagy erőkkel gondolkozunk, mi legyen a neve, szóval írunk egy listát és félretesszük. Sokat sétálnánk együtt, együtt vennénk ruhákat, mégse megyünk egymás agyára. Szeretjük egymást, és minden tökéletes lenne.
Ezt érzem, mikor a szemedbe nézek. Ez játszódik le a fejembe újra és újra. Szeretlek, és szeretni foglak, míg a világ a világ!❤️
YOU ARE READING
Levelek a barátomhoz
PoetryMegismerhetitek, és elolvashatjátok azokat a leveleket, amiket a barátomnak szántam/szánok, viszont nem vagyok benne biztos, hogy van elég merszem hozzá. Ezekben a levelekben személyes információkat osztok meg a kapcsolatunkról, magamról, és róla, k...