Je ráno dnes ma budík nebudil pretože je sobota je asi 7:15 a ja sa idem chystať na hokej môjho brata . Po tom čo som včera počula od misheli som si vydedukovala že Dalibor A Eliška spolu chodia a ja som vám ju ešte nepredstavila tak predsa nikdy neni neskoro
Tak toto je Eliška
Tancuje v tom istom klube ako mishela sú celkom dobre kamarátky no po tom čo začala robiť .Sa moc nebavia .Viete ona posielala nudesky iným chalanom a tak .Chudák Dalibor stavím sa že to nevie ale tak čo narobím . Vzťah plný klamstiev moc dlho nevydrží .Poďme spať na príbeh .
Spravila som si hygienu dnes som si povedala že si neurobím raňajky .Keďže rodičia sú na niakom pobyte tak ma Maťko prosil aby som sa išla pozrieť na zápas idem tam len kvôli nemu po tom čo som o Daliborovi počula ho nechcem ani vidieť .Toto som si oblieklaA takýto make up som si spravila .
Rozhodla som sa že pôjdem autobusom pretože je to ďaleko celkom sa na hokej teším .S Dominičkou sme sa dohodli že sa pred štadiónom stretneme o 8:55 hokej začína až o deviatej tak budeme mať čas chvíľu aj pokecať .hokej sa začal .Keď som videla dalibora ako keby som mu všetko odpustila ale zabudla na všetko čo sa včera stalo .No stále som bola sklamaná nahnevaná a zároveň unavená zo všetkého naokolo . Sadli sme si tak nižšie k ladu . Keď išiel Dalibor na ľad mali sme eye contact 💗. No nebol to taký obyčajný ja som sa na neho pozrela sklamaným pohľadom a on sa ako keby pýtal pohľadom čo som urobil zle .ja som sa pozrela na neho že radšej to nerieš . Je už druha tretina a zase sa na mňa pozrel Dalibor no tentoraz som sa naňho usmiala tak sa usmial aj on mne na oplátku . Keď išiel Adam na ľad pozrel sa na mňa a dal taký shy úsmev usmiala som sa tiež na neho .Keď som sa usmiala jeho úsmev sa zmenil . Bol taký vysmiaty a taký vyzeral byť úplne comfortable človek.V tú danú chvíľu Dalibor schádzal z ladu na Adama sa pozrel zabijáckim pohľadom ako keby mu niečo chcel spraviť .No ja som to moc vážne nebrala pretože ma frajerku.Tak som sa ďalej usmievala.
________________________________
Ahojte ďalšia časť minule som videla dve tak teraz sem dávam až neskôr časť
Dúfam že sa páči 💗
400 slovDomi 💐💌
YOU ARE READING
Aj ahoj toho veľa spraví
FanfictionKeď sa raz stretne sestra hokejistu s hokejistom stane sa toho veľa za chvíľu Môže aj len jedno ahoj toho viac zmeniť ako obyčajne ? Čítaj príbeh viac sa dozvieš tam Chyby nerieš lebo píšem rýchlo