Kapitola 15

134 4 1
                                    

Dalibor pov :
Keď som prišiel do šatne a počul som o čom hovorí Martin prišlo mi to úplne psicho ale keď som počul meno ynka tak ma išlo roztrhnúť od žiarlivosti . A potom som sa začal o ňu strachovať veď kdo by nie však . Celý tréning som nad tým rozmýšľal a nemohol som to pustiť z hlavy . Ako si môže takto ublizovat . Skúsim jej napísať ale nie hneď teraz . Ona sa teraz musi dať celkom dokopy . Zaujíma ma či po predĺženom víkende príde do školy . Martin niečo spomínal že ide niekde do Prahy na niaky turnaj takže si myslím že Yn nepôjde . I keď niesom si celkom istí . Dúfam že ju zajtra stretnem v škole . Musím sa vám ináč priznať ja som sa jej ako blby zatiaľ vôbec nepozdravil . Myslím že ma ani nepozná ale niaka mala dušička mi vraví že by ma mohla poznať . Bože veď ja tupelo som zabudol že dnes večer mame ples a zajtra riaditelske voľno aby sme sa dali niako dokopy . Aj som rozmýšľal či by som nepozval Yn ale oni tam ísť nemôžu lebo sú to prváci a to je pravidlo že prvák nemôže ísť s tretiakom . Fuj úplná blbosť . Nechám to teraz všetko tak aj ten ples . Niaky predvianočný alebo tak niečo . Fuha ale ja ešte neviem s kým na ten ples pôjdem . Nevadí to nieje teraz dôležité . Doriešim to po treningu.
Yn pov :
Bola som dnes v škole . Nič zaujímavé sa nedialo .Dalibora som dnes v škole nevidela . Možno si skipol len tak alebo mal ráno tréning a potom sa mu už nechcelo . Idem domov autobusom . Dnes nejdem na tréning . Ale idem sa baliť pretože zajtra ráno odchádzam do prahy na niaky Matkov turnaj . Bude to niaky medzinárodný pretože tam budú hrať aj Kanaďania , Švédi , Fíni a podobne . No teraz sa budem správať normálne nebudem plakať a ani si lepiť stehná páskou . Keď som si dobalila veci . Akurát ma volala mamina nech sa idem navečerať . Zišla som dole po schodoch a sadla si ku stolu . Na večeru som mala cestoviny so syrovou omáčkou asi moje obľúbené jedlo🫢. Dopapala som a išla som hore po schodoch do izby si ešte dobaliť kozmetiku niaky make up a žehličku na vlasy . Už som sa len šla osprchovať umyť si vlasy a spraviť si skincare . Vysušila som si vlasy a pustila som si televízor v izbe . Zapla som si seriál . Nezaspala som pri ňom . Nedalo sa mi spať . Nakoniec som sa premohla iked do noci som si písala s Kubom . On je úplne safe place . Ráno som vstala s postele nevstavalo sa mi ľahko . Ale zase som nemusela stavať tak skoro pretože ideme o deň skôr . Aby sme videli aj niake pamiatky . Praha je pekne mesto ale zároveň veľké.

Už cestujeme asi hodinu a nebaví ma to . Založím si sluchatka do uši a pustím Weekenda . On je úplne safe place . Hneď ako som položila mobil na sedačku mi prišla správa . Keďže všetci moji kamaráti sú v škole . Ale napriek tomu som sa pozrela . Ako inak bol to Kubo .
Náš chat :
🏒Jakub 🏒( neni hokejista hra hokejbal len tam taký emoji neni )
J: akú máš hodinu
Y:niesom v škole
J:ani ja
Y:čo študijné voľno si dal ???
J:ak sa to tak dá nazvať tak aj hej a ty ???
Y: v Prahe som
J:na výlete
Y:tak z časti ano
J:tak nebudem rušiť
Y:nerušiš
J:ok ale ajtakmusim končiť
Y:vpohode tak cauko
J:ahoj
Koniec chatu
Moc som to neriešila že si takto píšeme predsa pre mňa moc neznamená i keď sme si veľmi blízky kamaráti . Nepáči sa mi mne sa páči iba Dalibor . Ďalej som sa utápala v mojich myšlienkach ale aj s dobrými pesničkami. Po chvíli som zaspala .
________________________________
Ahojte ďalšia časť nemám čo napísať tak iba takto


630 slov

Domi 💐💌

Aj ahoj toho veľa spraví Where stories live. Discover now