Kapitola 12

211 6 3
                                    

Keď som vyšla zo sprchy videla som že mám oznámenie z instagramu .Nabehla som ku svojmu telefónu keby náhodou to neni Dalibor .No nie nebol to Dalibor . Bol to niaky Jakub . Asi preto mi písal preto že som ráno bola vo svojej stalkovacej ére . A ja mám na svojom instagrame svojho spolužiaka zo škôlky a označil tam niakych chalanov . No a ja ako správna žena som ich všetkých vystalkovala . No a toho Jakuba som si pozrela jeho nijakú jednu storku. No a potom mi začal písať že kto som . Ja som ho osobne nepoznala tak som mu to nevedela vysvetliť . Povedala som si že si to nechám na zajtra . Lebo ako sa  hovorí ráno múdrejšie ako večer. neviem čo som si myslela alebo som si to tak iba usporiadala v hlave že mi píše Dalibor. Ráno som vstala na otravný zvuk budíka neviem keby môžem vyhodím ten mobil von oknom a hodím ho tak ďaleko aby som mu živote nenašla ani nevidela. ok ale pondelok v týždni takže Let's go. Išla som do kúpeľne umyť si zuby spraviť si hygienu a takýto make-up

Dnes som sa rozhodla že raňajkovať nebudem nechcelo sa mi ich robiť a mamina mi nespravila pretože ráno veľmi skoro odchádzala z domu a tatino šiel na služobku Maťko už nebol ráno doma takže som musela ísť autobusom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dnes som sa rozhodla že raňajkovať nebudem nechcelo sa mi ich robiť a mamina mi nespravila pretože ráno veľmi skoro odchádzala z domu a tatino šiel na služobku Maťko už nebol ráno doma takže som musela ísť autobusom. A toto som si obliekla

Keďže milujem low rise džínsy takže som si ich obliekla len že som si dala biele čisto biele air forci

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keďže milujem low rise džínsy takže som si ich obliekla len že som si dala biele čisto biele air forci . Do tašky som si hodila jablko a povedala som si že cestou do školy nejakú proteínovú tyčinku aby som to vydržala. Vlastne každé pondelky ráno musíme byť skorej škole kvôli tomu že chodíme na také stíšenie do inej budovy v akej sme . Pretože každý ročník máme skoro v inej budove iba niekedy sú dvaja spolu a ja mám také šťastie Že presne my sme v úplne inej budove ako Dalibor celkom smola ešte aj na obedy v chodíme v iný čas. Rada by som vám vysvetlila to o tých stíšenia pretože to celkom nepochopiteľné a na iných školách to nie vždy býva iba málo krát vlastne chodím škole nám začína už o 7:50 mama keby zvoni a tam nám rozprávajú o Bohu a takýchto pobožných veciach no mňa to úplne celkom nebaví pretože nie som úplne celkom veriaca a myslím si že ani Dalibor ale tak jediné prečo sem chodím že je to dobrá angličtina. A preto musím byť v škole už o 7:45 áno viem nie je to nejako skoro ale čo už. Ale napriek tomu trošku ľúbim mame som pekné prostredie ma to tam prosté rada za krátku chvíľu som si to tam celkom dosť obľúbila. Ale poďme naspäť k príbehu. Super ušiel mi autobus ja vám to vysvetľujem o stíšenia mňa ide zatiaľ autobus ja som trdlo a viete koľko je hodín presne tak 7:30 nemá to stihnem keďže autobus ďalším ideš až o 7:35 nie je to nejak neskoro ale cesta tam trvá aspoň 20 min. dúfam že si ten šofér švihne alebo nejako to stihnem. keď v tom vidím Mariana že vonku maminu že vezie ho do školy lebo on ešte nemá vodičák a nebýva sám takže ho vozy mama do školy alebo oco. Marian na mňa ziapal z okna ja viem je celkom divné ale čo už narobím.
M: Y/n poď odvezieme ťa
Y: Ak by ste boli taký zlatý tak prosím lebo nestihnem to
Bolo mi to celkom divné keďže s Mariánom chodíme na úplne inú školu s rodičmi sa skoro vôbec nepoznám iba s Mariánom tak mi to bolo celkom zvláštne celú cestovky ma odviezli som sa s Mariánom smiala na úplných hlúpostiach je to strašne fajn chalan ale myslím že city k nemu vôbec ani zďaleka nechytám.
________________________________
Lásky dneska taká primeraná čas celkom ale už sľubujem že za super časti to začne byť trošku spicy viem že tieto časti sú teraz nudné ale nemôžem hneď napísať že ide na hneď pozdraví Daliborovi a pôjde Milujem ta alebo na toto ja nemám žalúdok áno ako nemá to byť nič zlé na ostatné wattpady v ktorí sa to takto píše ale ja prosté na to nemám žalúdok a píšem to takto tak to páči keď to nie hneď že Yn milujem ťa a takto takže chcem sa vám ospravedlniť ak vás to nebaví ale Pre mňa je to takto lepšie keď je to rozpísané tie pocity všetke a tie situácie pretože to viac napínavé myslím si a ľudia sa tam viac môžu vyjadriť a môže to byť viacej zaujímavejšie ako spicy ale ak sa vám niečo páči alebo nepáči prosím napíšte mi do komentárov lebo ja vôbec neviem ale ďakujem za čítanie veľmi si to vážim a ďakujem za všetky votes lebo na poslednej časti ich bolo až 6 takže 🥹ďakujem veľmi.

805 slov


Domi💐💌

Aj ahoj toho veľa spraví Where stories live. Discover now