Kapitola 13

222 3 1
                                    

Ja som vlastne zabudla povedať ja som sa od začiatku školského roka ani raz Daliborovi nepozdravila ale už viackrát mi moji rodičia a brat povedal že sa mám pozdraviť že prečo sa hanbíš lenže ona to úplne asi nie je tak ľahké sa pozdraviť chalanovi ktorý sa ti páči a ešte o dva roky starší a ty máš z toho motýle v bruchu a je to úplne zvláštne neviem nemám nemám taký pocit že by sa mi od zdravil alebo alebo vedel kto som pretože v týchto chvíľach som si strašne neistá akože strašne a častokrát som už chcem pozdraviť Ale prosté to nie je také ľahké pretože je to predsa starší chalan ktorý sa mi to páči a je to zvláštne a to by bol iný trapas keď si poviem že ja by som sa mu pozdravila a a on by nevedel kto som ja by som povedala že čau Dali alebo čauko Dalibor a on mi vôbec nevedel kto som to by bol iný trapas ja by som sa v tú chvíľu mohla asi aj obesiť na nejaký hociakej Bunde fakt lebo neviem čo by som v tú chvíľu robila. A možno by nevedel kde som a normálne sa mi pozdravil a úplne ma od ignoroval och Bože s týmito staršími chlapcami je to ťažké strašne ťažké . Jeho mamina ma vyhodila pred školou ja som sa s Majom rozlúčila ešte som zabehla do obchodu pred našou školou ja som si kúpila tú proteínovú tyčinku a letela rýchlo čo najrýchlejšie do školy prečo bol 7:40 super a za 5 min. mi ide začať stíšenie prepána dneska na slovenčine píšeme sloh ja rada píšem slohy nemal by to byť problém aspoň dúfam dúfam že nedostanem štvorku ako naposledy lebo tej sprostej učiteľke sa nepáčilo čo som tam vyjadrila aké pocity a situácie pritom som to napísala úplne z realitného života a normálnej veci no jej sa to že vraj nepáčilo že vraj tam bolo niečo niečo neuveriteľne a preto mi to neverila a dala mi štvorku ako vážne toto ste si mohli odpustiť možné na nemám rada tú učiteľku kvôli tomu že mi robí takéto komplikácia známkach vážne pravopis a všetko úplne dobre viem ale táto učiteľka mi dáva hrozné známky za úplne samé somariny a dáva mi vkuse písať písomky neohlásené a pritom ostatných píšu Ohlásenie aj ja v keď túto chvíľu nie som v škole alebo reprezentujem školu za niečo také prosté písomka nepovie na ďalšej hodine mi ju dá písať aj ja vôbec oničom neviem ani spolužiaci mi nepôjde alebo v triede síce mám celkom dobre kamarátky ale neviem. They dont say. Super vyzliekla som si bundu a odniesla som si tašku do triedy keď tam prišla učiteľka zavolala nás na tú stíšenie . Ja sa teším úplne od rána asi od 6. tak mi povedz povedzte že ešte aby tam nebol no samozrejme opak bol pravdu stav tam pri nejaký žltý skrinkách rozprával som celú dobu s kamarátmi  reálne keď šli do triedy v tej ísť tak na mňa pozrel a moje kamarátky majú tendenciu ma do neho sácať neviem prečo a prestáva sa mi to páčiť je to celkom divné áno viem ale nenávidím to a dneska zase fotiť ako Halo chudák neviem prečo mu to robia ale nie je to príjemné ani mne a tuším že by to ani jemu nebolo príjemné keby dievča čo je od neho o dve hlavy nižšie to nie len tak zboku drbne. ja som sa nestihla uhnúť no super môj spolužiak ma zachránil ktorého sa medzi mňa a Dalibora takže som spadla na môjho spolužiaka rýchlo som sa odsunul a povedala mu prepáč ale viac som mu nepovedala ešteže som sa nevykidala na Dalibora Lebo to by bol iný trapas a stavím sa že on ak ma pozná tak mi to vy keď sa mu bratovi a môj brat mi vyčítal hej viem ja to niekedy divné ale môj brat to reálne robí hrabe sa mi napríklad sledujúcich na Insta grame a potom aby sa ma pýtal že prečo sledujem toho a toho síce Dalibora ne sledujem na Insta grame pretože sa toho bojím že by si ma vôbec  že by si  to môj brat všimol a dávali mi strašne veľa otázok ohľadom toho. Ok odchádzame naspäť do budovy idem sa prezuť a ideme hore do triedy. Otváram zošit a vyťahujem z peračník a Pero s bielitkom .   och už sa neviem dočkať kedy ho začnem písať učiteľka nám dávala ešte zopár rád keď všetci došli do triedy ako to písať a čo tam robiť prvú slohovú prácu sme mali začať písať nejakú romantickú napríklad ako sa dievča zaľúbila do chlapca alebo chlapec to dievča ťa a potom z toho vznikla láska a začali spolu chodiť a nakoniec Sa zobrali. Fúha za prvú hodinu som napísala celú a štvorku viem je to celkom veľa a to som ešte ani nezačala prišlo mi to ako by som písala nejakú knihu alebo také niečo tak som sa v cítiť do situácii a začal som poriadne sa to užívať. Keď zazvonil na prestávku vzadu sme si išli s babami sadnúť k radiátoru na taký malý gaučík vždycky tam niekoho ohovárame alebo sa o niekom rozprávame alebo stalkujeme  Instagrami . vieme celkom divné ale to sme my. keď som babám išla ukázať to ako mi písal ten Jakub tak mi povedali že mu mám odpísať tak fajn odpísala som mu písala mi že ktosi tak som napísala že sa nepoznáme ale môžeme sa spoznať ok. V hlave mi B Halo zopár divných myšlienok. Asi si to viete predstaviť jedna z toho bol Dalibor ďalšia bol Jakub a ďalšia Marián povie mi niekto prečo by na mňa len tak hocikto zjapal nie že hocikto ale hociaký chalan s ktorým sme kamaráti ziapal z auta že ma zoberie do školy asi nie. Zazvonil na ďalšiu hodinu.
Time skip večer .
Ok dnes sa v škole nič ne dialo okrem toho že sme písali strašne dlhý sloh keďže sme mali 3 h slovenčiny za sebou na tej 3. hodine som to nedával som nevedela čo do toho slohu mám napísať tak som si otvorila wattpad a začal niečo čítať a potom sa stáva veľmi hrozna vec učiteľkami zhabala mobil a povedal so slovami že ho uvidím až keď si pon prídu rodičia Lenže to ešte nevieš že moja mama je doktorka a tak tak rýchlo pre ten mobil nepríde a otec je na služobnej ceste. Ja som sa jej opýtala či pre nemôžem prísť môj brat Tak mi povedal iba ak je dospelí je veď má 18 rokov takže by ho mohol vyzdvihnúť aj on lenže on sa mi oni zase povie že som sa nemal hrať cez hodinu na telefóne a potom mi začne nadávať že som strašná krava keď som sa ním hrala cez hodinu viem to už dopredu že mi to povie to sa nemusím ani staviť keby sa stavím o 1000 € že mi to povie vyhrám pretože to je úplne jasné že mi to a ešte mi k tomu aj dodá že mi pre ten mobil nepôjde do konca týždňa kvôli tomu že si za to môžem sama áno taký je on asi ste to nevedeli ale je to pravda. Ale aj tak ho mám rada a nič idem sa osprchovať odličiť sa spraviť si hygienu a spať . úlohy som si robila už dávno aj na tréningu som už bola dávno neznášam tak nudné dní asi by som sa v nich zabila alebo niečo podobné pre že toto čo sa mi stáva akože fúha ale nedávam to neviem prosté na tých dňoch niečo zvláštne ale ja to zvláštne nevidím pretože ma baví a iba dni keď niečo robím. Neznášam dni keď škole máme ťažké hodiny alebo neuvidím Dalibora a ten Deň sa volá štvrtok neznášam biológiu a taktiež hudobnú fuj.
________________________________
Ok lásky dneska rekord chcela som dať takú jednu dlhšiu časť zase sa tu nič nedeje áno viem viem to aj bez vás ale fakt ja neviem čo mám dať do týchto ne o ničom časti že práve teraz ma nič nenapadá a vôbec vôbec netuším by som vám chcela povedať že ďakujem za všetko a užívajte pretože za chvíľu sa to rozbehne tie moje wttpady aspoň dúfam aspoň dúfam ale neviem aj ja by som chcel aby to začalo byť Spicy ale prosté ja neviem ako vôbec neviem akože som aj rada že sú takéto niektoré o ničom akože musia byť aj také hej ale fakt ja by som veľmi chcela aby v týchto odpadoch čo teraz budú sa diať aby sa niečo dialo ale čauko zatiaľ.


1433 slov


Domi 💐💌

Aj ahoj toho veľa spraví Donde viven las historias. Descúbrelo ahora