Ahojte ja som Yn Mišiaková mám 15 rokov hrávam volejbal a takto vyzerám
Ako ste si už mohly všimnúť môj brat je Martin Mišiak .Žijeme vo Zvolene v dome .Bývam s mamou nevlastným otcom a bratom . Detstvo som ľahké nemala najskôr som bývala s otcom a jeho priateľkou ale oni sa o mňa vôbec nestarali a vykašlali sa na mňa .asi pred 5 rokmi som sa presťahovala k mame a jej priateľovi .Mamin priateľ ma zneužíval a nebolo to ľahké .Už sa to nijako ustálilo no niekedy neznášam žiť a niekedy to milujem.Byva s nami aj môj brat Martin on je brat ktorého by som priala každému .je to najlepší brat na svete nikdy by som ho nevymenila .Len sa moc často nevídane pretože ja mám dlho školu a potom tréning a on ma tréning presne vtedy keď ja prídem domov ako naschval.no a teraz už neriešme mňa ale príbeh .
Hneď ráno ma zobudil najhnusnejši zvuk ,áno je to budík .vstala som z postele urobila hygienu ,takýto make upNaraňajkovala sa a toto si obliekla
Brat ma ráno viezol do školy
M:yn máš všetko ?
Y:áno mám
M:a vieš o tom že môj dobrý kamarát dnes nastupuje do tej istej školy ako ty
Y:vážne a ktorý ?
M:Dalibor Dvorsky
Y:aha tak čau
My chodíme do kresťanskej školy takže hneď na začiatok ideme do kostola .ked som tam vošla a sadla si na miesto hned som si tam všimla Dalibora áno zase on. Ou a ja som vám zabudla predstaviť moju najlepšiu kamarátku a moje dve tiež veľmi dobre kamarátky
Toto je moja najlepšia kamarátka DominičkaHrava so mnou volejbal a sme aj spolužiačky poznáme sa od prvej triedy no naj kamošky sme až od 3 triedy .Páči sa jej jej sused vzivote som ho nevidela ale ževraj sa volá Matúš .
Toto je moja veľmi dobrá kamoška MiškaTancuje v tanečnom klube už veľmi dlho je v tom naozaj dobrá je tiež vlastne moja spolužiačka kamošky sme od prvej triedy no potom sme sa veľmi nerozprávali a nebavili ale teraz sa to niako napravilo nevolame ju Miška je to také divne no naša mala kamarátka ju volala Mishela a od vtedy ju tak voláme .
No a toto je Elodie . Viem ma trochu zvláštne meno lebo jej Ocino je Francúz .
Tiež tancuje v tanečnom klube no v inom ako Mishela .je to moja spolužiačka .najskôr sme boli najlepšie kamošky no ona sa na mňa vykašľala a tak sme sa prestali baviť. No minuli rok sme sa trochu uzmierili a všetko je vpohode . Tieto baby milujem najviac na svete nikdy by som žiadnu z nich nevimenila lebo každá sme trochu iná ale dokonala .
Ahojte toto je moja prvá časť príbehu dúfam že sa páči ❤️
ESTÁS LEYENDO
Aj ahoj toho veľa spraví
FanficKeď sa raz stretne sestra hokejistu s hokejistom stane sa toho veľa za chvíľu Môže aj len jedno ahoj toho viac zmeniť ako obyčajne ? Čítaj príbeh viac sa dozvieš tam Chyby nerieš lebo píšem rýchlo