"Ja, ja is goed. Ik ga met je op date."
"JAA!" schreeuwt Ella.
Laura en Ashley glimlachen.
Dean lacht ook naar me.
"Waar gaan we naartoe dan?"
"Ik haal je morgen om 8u op."
Morgen al denk ik in mezelf. Dat is wel heel snel. Maar ik leg me erbij neer, ik heb toch niks te doen morgen. Ik ben wel ontzettend benieuwd waar hij me naartoe neemt.
*paar weken later...
Ik heb al een tijdje een relatie met Dean. De date was geweldig. Hij pikte me op met de auto en we reden door naar een restaurant langs een strand. Nadat we gegeten hadden liepen we hand in hand over het strand. Uiteindelijk stopten we met lopen en we draaiden ons naar mekaar toe. Hij hield mijn gezicht vast. Hij gaf me een zachte zoen. Daarna omhelsde hij me. Na die eerste date belden we bijna elke dag, we zagen elkaar steeds vaker. En na een paar weken vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn. We hebben alleen nog niks anders gedaan dan zoenen. Ik ga vandaag weer met hem afspreken en vertellen dat ik er oké mee ben om verder te gaan. Aangezien ik het idee heb dat hij denkt dat ik er nog niet aan toe ben.
Ik zet mijn fiets neer bij zijn huis en bel aan. Hij doet open. We omhelzen mekaar.
"Ben je alleen thuis?" vraag ik.
Hij knikt en ik glimlach in mezelf.
We lopen naar zijn kamer om een film te kijken. We gaan in zijn bed zitten. Hij slaat een arm om me heen. Ik probeer de afstandsbediening vast te nemen maar hij houdt me tegen. Hij heeft me met een arm vast om mijn middel en trekt me tegen zich aan. Dit doen we wel vaker zo speels doen.
"Laat me de afstandsbediening nemen."
"Ik laat je niet los."
Ik draai me om en ga op zijn schoot zitten met mijn gezicht naar hem toe. Hij legt met zijn vingers mijn haar achter m'n oren. En ik geef hem een kus. Hij zoent me terug. Hij neemt mijn middel vast en zijn tong dringt binnen in mijn mond. Ik voel dat hij hard begint te worden maar het niet wilt laten merken. Hij neemt mijn kont vast en begint meer te hijgen. Ik geef hem kusjes in zijn nek waardoor hij nog meer opgewonden wordt.
"Nova we kunnen niet verder gaan.."fluistert hij in mijn oor.
" Waarom niet?"
" Je bent er vast nog niet klaar voor. Als je ermee wilt wachten is dat voor mij ook goed."
"Ik wil niet wachten."
"Weet je het zeker?"
"Heel zeker."
Ik trek zijn shirt uit en hij die van mij. Voorzichtig doet hij mijn bh los. Hij ziet ze voor het eerst.
"Wat zijn ze mooi."
"Mijn beurt."
Ik trek zijn broek naar beneden en ook gelijk zijn onderbroek. Zijn harde kloppende deel komt tegen mijn been aan. Ik sla een kleine kreet. Hij doet mijn string uit. Ik zit nog steeds op zijn schoot. Hij hijgt meer en neemt mijn borsten vast terwijl we zoenen.
"Dit kan even pijn doen."
Ik vraag me af wat hij bedoelt. Hij heft me een beetje omhoog. En steekt hem er voorzichtig in.
"Als ik je pijn doe zeg het alsjeblieft."
Waarom zou het pijn doen? Ik wil dit even graag als hij zelf. Hij begint stoten te geven en ik begin mee te bewegen. Ik ga steeds iets sneller. Na een tijdje legt hij me neer en komt hij boven op mij. Nog steeds erg voorzichtig.
" Je mag wat minder voorzichtig zijn hoor." Ik glimlach naar hem en trek zijn hoofd naar me toe.
Hij geeft hardere stoten maar het is nog steeds niet ruw genoeg. Ik leg hem neer op zijn rug en ga boven op hem zitten en begin te rijden. Ik ga steeds sneller en hij hijgt steeds meer. Na een halve minuut, merk ik aan hem dat hij het niet lang meer vol houdt. Na een paar seconden hijgt hij plots meer en komt hij klaar. Ik zelf ben nog niet klaar maar ik heb er geen probleem mee. Het was onze eerste keer samen. Hij kan me nog wel een andere keer laten komen.
Ik ga van hem af en ga langs hem liggen. Ik leg een hand op zijn borst en speel wat met zijn haar.
"Dat was geweldig."
Ik lach naar hem.
"Weet je zeker dat ik je geen pijn heb gedaan?"
"Nee echt niet, het deed geen pijn, het voelde goed."
"Ik dacht dat meisjes bij hun eerste keer pijn hadden in het begin."
Nu realiseerde ik me waarom hij telkens vroeg of het pijn deed. Hij dacht dat dit mijn eerste keer was. Ik geef een eerlijk antwoord.
"Dit was niet mijn eerste keer, Dean. Er is een jongen voor jou geweest."
"Dus we waren niet elkaars eerste keer? Ik dacht dat ik je eerste keer was Nova." hij kijkt me een beetje teleurgesteld aan.
"Je hebt me nooit ervoor gevraagd of ik nog maagd was of niet."
"Het spijt me ik dacht dat dit iets speciaals ging zijn. Ik dacht dat dit voor ons beiden de eerste keer zou zijn. Want dit is wel mijn eerste keer en ik had speciaal gewacht om het te doen. Ik dacht dat je er niet aan toe was."
"Sorry dat ik niks heb gezegd, ik wist niet dat dit jou eerste keer was. Maar ik kan er niets aan veranderen dat ik het al met een ander gedaan had."
"Ken ik hem?"
Ik weet donders goed dat Dean Alec kent aangezien ze in hetzelfde voetbalteam zitten. Maar ik wil gewoon eerlijk tegen hem zijn.
"Het is Alec, hij heeft me ontmaagd."
"Alec uit mijn team? Alec als in de koppige arrogante Alec die met alle meisjes die hij tegen komt het bed in duikt? Ik had beter van jou verwacht Nova."
"De dingen die met hem gebeurd zijn was nog voor wij mekaar kenden, Dean. Ik snap niet waarom je hierover boos kunt worden."
"Ik weet even niet wat ik hier van moet vinden. Misschien is het beter als je maar naar huis gaat."
Ik kleed me terug aan en verlaat zijn huis zonder nog een woord te zeggen.
Ik realiseer me dat ik eigenlijk helemaal geen genot heb ervaart met Dean. Ik had geen sterk gevoel tijdens onze eerste keer seks samen. In iedergeval het sterke gevoel dat Alec me gaf. Maar ik kan hun niet met mekaar vergelijken. Ze zijn twee totaal verschillende personen. Maar waarom dacht ik dan tijdens dat ik het deed met Dean aan Alec om aan mijn hoogtepunt te komen.
JE LEEST
Prove me wrong 🌙 with a badboy NL
RomanceVervolg admit it you want me *Is ook te volgen zonder het 1ste deel gelezen te hebben. Na hun schoolreis samen doorgebracht te hebben in Italië heeft Alec het nog steeds moeilijk met zijn gevoelens te uiten en accepteren. Zowel Nova als Alec leren n...