Néha gyűlölöm, hogy beszélek angolul.
A Leningrádi vasútállomás egyik nem túl tiszta padján kucorgok, három óriási bőröndöm jótékony takarásában, és hevesen dobogó szívvel ikszelem ki a legutóbbi interjúmról szóló Reddit bejegyzést, már túl későn.
beekind 1 napja
Ez most komoly, hogy a dopping botránnyal viccelődik?
Eleinte sajnáltam, de hatalmas csalódás volt, hogy semmi megbánást nem tanúsít az ügyben. Azt viszont nem gondoltam volna, hogy eddig süllyed...
waffle0409: valaki tud fordítani? mit mondott pontosan?
> sweetpickle: Nem tökéletes az oroszom, de röviden: a riporter megkérdezte, hogy amíg távol volt, evett-e valami tiltottat, például pizzát vagy hamburgert. Erre Arina nevetve azt válaszolta, hogy a versenyek alatt is élt tiltott dolgokkal. Elég egyértelmű utalás a doppingra.
papillonice: a gyorskajáról beszél, nem kell mindent felfújni
> anakrilova: Eléggé rá van most kattanva a média a súlyára, szerintem is csak erre utalt
>> sn1987cat: kíváncsi vagyok, hogy fog megbirkózni a változással. oda a pihe könnyű test előnye, és valljuk be, ezen felül sosem voltak túl erősek az ugrásai
>>> sweetpickle: Csak mint az elődjei. A rossz technika őt sem fogja kímélni. Bár ahhoz képest egész sokáig húzta. Szerencséje volt, mert nem nőtt olyan sokat, és tavaly még olyan vékony volt, hogy az olimpián komolyan azt hittem, elájul.
>>>> sn1987cat: ugye?? otthon sápadt hercegnőnek hívtuk, az egész olimpiai szezon alatt úgy nézett ki, mint aki a halálán van. talán még Babaninánál is rosszabb, mondjuk az is titok, hogy ő hogy bír még megállni a lábán... mint két pálcika
>>>>> sweetpickle: Mindannyian tudjuk, hogy hogy...
anakrilova: Eddig semmit sem nyilatkozott a doppingügyről, majd pont most kezdi el, egy ilyen poénnal. Ez a sokadik ilyen poszt róla, teljesen világos, milyen céllal teszitek ki őket.
> beekind: Egy évre tiltották el, de az oroszok úgy csinálnak, mintha csak nyaralni ment volna. Még az olimpia előtti eredményeit sem törölték. Nem kell semmilyen felelősséget vállalnia, sosem fogja megtanulni a leckét. Egyáltalán nem csodálkoznék, ha ezt viccesnek találná.
>> papillonice: 17 volt, amikor ez történt. tényleg egy gyerek a felelős azért, amit a körülötte lévő felnőttek engedtek megtörténni? szerintem épp elég trauma volt neki az egész
>>> beekind: Nem úgy néz ki, mint aki traumatizálva van. A videóból is látszik, hogy tudja, bármit megtehet következmények nélkül.
Elborzaszt az emberek rosszindulata.
Jól tudom, hogy magam sem vagyok szent, de szétfeszít belülről, hogy nem mondhatom el az én verziómat. A saját történetem. A legtöbben pedig bele sem gondolnak, hogy a valóság általában sokkal összetettebb, mint az a show, amit résnyire elhúzott függönyök mögött eljátszunk nekik.
Épp ezért nem is akartam elvállalni az interjút, de a szüleim szerint nem árt egy kis reklám, mielőtt visszatérek. Az elmúlt egy évben megszállottan követtem a rólam szóló híreket, néma megfigyelőként jelen voltam a Twitteren, a műkorcsolyás fórumokon, és pontosan tisztába kerültem azzal, mit gondol rólam a nagyközönség. Nem sok jót. Pláne nemzetközi viszonylatban. De hát a negatív reklám is reklám, ugyebár...
VOUS LISEZ
Vékony jégen táncolsz
Roman d'amourArina Kozarin, az orosz női műkorcsolya egykori üdvöskéje, egy év kényszerpihenő után visszatérni készül a versenypályára. Ám a jégtől távol töltött idő alatt minden megváltozott: csillaga leáldozott, már nem őt rajongja körül a média, a barátokból...