4 - " Cips kola yapak mı la?" -

261 36 59
                                    

🐾❤️
-

Chan oturduğu banktan kalkmış ellerini birbirine sürtüp
" Sizde kimsiniz ya? "  diye sormuştu... Felaket öncesi bir bakışla.

Karşısındakiler süt dökmüş kedi gibi ona bakarken  sıraya girmişler Han Seung'u öne itmiş " Sen konuş sana kıyamaz!" diyip onu ateşe sürüklemişti.

Seungmin hızla ona bakıp Chan'a dönmüş kısa bir duanın ardından;
" Hyung valla biz..."  diye başlamıştı.

" Siz ne lan! Ulan! Hepinizin ağzına sıçayım! Ne dedim ben? Saat sekizde dedim değil mi??? Şuan kaç! Şuan saat kaç?!"

Minho saate bakmış" Onu çeyrek geçiyor chanie~" diyip gülmüştü.

" Gülme sikerim belanı! Bir daha sizlerle konuşmuyorum bok suratlı fareler."

Hepsi onun etrafına doluştuğu sırada dakiklar boyunca kendilerini affettirmeye çalışmışlardı.

" Hyung tassaklarına kurban olayım affet!"

" Kes tamam affettim."

" İşte babam benim be!"

Kampüsten çıkıp caddeye indikleri sırada hepsi kol kola girmiş, yürümeye başlamıştı.

" Seviyorsun her önüne geleni!"

" Arıyorsun değerini bileni!"

" Bu zamanda tabiata güvenip! işe başlanmaz!!"

" Gidiyorsun iki kapı öteye.."

" Dönüyorsun bir acemi köleye!"

" Güvenirsen her önüne gelene!!"

" Yüzün aklanmaz."

Hepsi birbirine bakmış " Sana bir önerim olacak hayatından!" Diye bağırmış ardından " Mikropları at!" diyip birbirlerini itmişti.

" Oha!"

" Back stabberler topluluğu olmuşsunuz inanmıyorum."

" En çok ben itildim?"

" Ben valla bir tek seung'u ittim."

" Kes be! Hırçın kedi."

Tekrar kol kola girdikleri sırada yürümeye başladılar. Hiçbir şey olmamış gibi.

" Ay hadi anı anlatayım."

" Jejo aman diyeyim başlama! "

" Ya durun!"

" Bak biz geçen eve gittik ya.. anam tatlı yapmıştı, bende alıp buzdolabına koydum.  Neyse sonra yukarı çıktık falan, bir tek hyunjin ve ben varız evde. Yani öyle zannediyoruz.  Sonrasında ben dedim ki tatlıyı yiyelim mi? Olur dedik indik aşağıya." 

" Ee.."

" Birde ne görelim?!"

" Changbin tatlıyı gömmüş. Gömmemiş kocaman pastayı yutmuş bildiğin! "

" Oha amına koyayım ne kadar şaşırtıcı hiç BEKLEMİYORDUM."

" Ya ama bozma ya anlatmıyorum!"

Minho kahkaha atmış " Aa dur! Market! Cips kola yapak mı la?" diyip onlara dönmüştü.

" Hemen!"

Minho ve hyunjin el ele tutuşmuş koşarak markete girmişti.

" İnsan bizi de bekler değil mi?"

" İnsan işte."

BUSAN KYK'SI BAŞKADIR ASLANIM {skz} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin