Selammmm
-
--
" Abi şunu durdurun vallahi herkes bize bakıyor!"
Changbin ağzındaki krepi yutup ona dönmüş " Ne dedin sen?! Ne dedin!? Bana mı dedin! İki lokma yedik battı di mi?" Diye karşılık vermişti.
Minho gözlerini devirmiş " Ya mal insan gibi yemiyorsun ki yavaş ol!" demişti.
" Lan sakin susun yemek yiyin hadi çıkalım."
Hyunjin'in uyarısı üzerine zorla da olsa kahvaltı edilmiş ve kayak yapmak için dışarı çıkılmıştı. Kahvaltıda yaşanan rezillikler kim bilir burada nasıl devam edecekti.
" Vay anam babam be!"
" Offf müthiş!"
" Görmemiş oropsu çocukları gidiyorum ben."
" Pardon! Siktir git."
Chan hepsini bir köşede toplamış, insan gibi olmaları için güzelce uyarmıştı.
" Bakın beyler, aksi bir hareket, aksi bir laf, aksi bir davranış, aksi bir bakış, aksi bir gülüş bakın her şeyin aksisi... Olurda sizden öyle bir şey sezer, görür, duyar veya hissedersem... lakin sonunuz elimden olur.
Seungmin, seul üniversitesi edebiyat fakültesi öğrencisi olduğunu her yerde belli etmek istiyorsan adam ol.
Felix, jeoloji fakat parayla... şaka şaka kral gibi fakültenin adamısın sen adın çıkmasın.
Hukukçular... Minho, sen ve ben oluyoruz ama sana konuşayım.. ulan sana diyorum! Adam ol.
Gastronomi ve mutfak sanatlarının en gözde öğrencisi Changbin yavrum... Sen bir şey yapmasan da olur, kötü kötü bakıp yumruklarını sallamayı bıraksan yeter...
Han.. ah be han'ım bu kafayla nasıl bilgisayar mühendisliği okuyorsun aklım almasa da sakin kal tamam mı burada bile parlamak zorundayız bak ... Hyunjin'im mimarlık fakültesinin biricik lama'sı... Adam ol yeter valla başka bir şey istemiyorum.
Son olarak jejo ekmeğim.. veterinerlik fakültesinin biricik ekmeği. Sen okeysin sana bir şey demiyorum." Ah girdi valla."
" Bu bir süre çıkmaz benden."
Hepsi bir şeyler ile uğraşırken Chan bir köşeye oturup bu koca bebekleri izlemeye başladı. Changbin Felix'i kucağına alıp kara fırlatıyor, Seung ve Jeongin kar topu oynuyor , Han, Hyunjin ve Minho üçlüsü kayak yapıyordu. Hepsinin keyfi yerindeydi. Chan bir süre fotoğraf çekip onları izlemiş, ardından aralarına katılmıştı.
" Hyung bak ne çizdim!"
Felix'in onu alıp bir köşeye getirmesi üzerine hepsi peşinden geldi.
" Ahahahahhahah bu ne la?"
" Kendikini çizmiş minicik."
" Minho sikerim belanı!"
" Kabul."
" Yemin ediyorum bak kardan adam olur senden adam olmaz."
" Allah belamı versin bu kara gömerim seni."
Hepsi kara garip garip şeyler çizmeye başlarken Hyunjin tepeden aşağı doğru kayıyor, kendini yerlere atıp bayılmış gibi yapıyordu.
Minho yanına gelmiş, ikili kısa bir konuşmanın ardından Hyunjin kendini yere atmıştı.
" Hyunjin!"
Hepsinin oraya dönmesi ile saniyelik bir zaman diliminde ışık hızında yanlarına gelmişlerdi. Minho yere çöküp onu sarsıyor hepsi bir şeyler yapmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUSAN KYK'SI BAŞKADIR ASLANIM {skz}
Fanfic" Beyler beş milyon verseler sejong heykelinin orada çırılçıplak koşar mısınız?" " 10 milyon verin haritasını bile çıkarırım."