6 - " Yolculuk. " Navigasyona gerek yok herkes yolunda."

176 34 50
                                    

Hyunho görmeye hazır mısınız?
Yo.

👽

-----

" Tamam al şu valizi de koy oraya işte!"

" Ulan sonra kızmasınlar?"

Herkes elindeki eşyaları bırakmış, Seung'a dönmüştü.

Felix'in aldığı derin nefesten sonra " BAK gerizekalı,  üç saattir aynı soruyu soruyorsun .... tatilimiz iki gün bizde bir haftaya yuvarlıyoruz bunda bir sakınca yok!" diyip valizleri arabaya koymaya başlamıştı.

Seung umutsuzca önüne döndüğü sırada " Yer planı nasıl eskisi gibi mi?" diye sormuş, Chan ona bakıp " Changbin kullanıyor bu sefer." demişti.

Hepsi valizleri yerleştirmiş ,arabanın önüne geçmişti.

" Hacı bak şimdi, bana kalırsa. Binnie kullansın, yanında ben , arkaya Chan, Minho, Jisung otursun. Seung'u Chan'ın kucağına veririz küçüktür hallolur. Hyunjin Minho'nun yada jisung'un kucağına geçer, Lix sen gelmiyorsun kanka."

Jeongin'in planı onları güldürürken Felix gözlerini devirmiş"Bana da kalırsa, Chan kullansın yanına binnie, ben onun kucağına geçerim müthiş konforlu. Arkaya Han kucağında Minho , yanına Hyunjin kucağına jejo.. Seung bagajda. "

" Hey ben niye bagaj?!"

" La kes!"

Kargaşa çıktığı sırada Chan onları durdurmuş" Yine bende iş. Bakın şimdi, Changbin kullanıyor ben yanına geçiyorum. Bagaja iki kişi atabiliyoruz Seung ve Minho çok tehlikelidir bu yüzden Minho ve ... Han geçsin, Hyunjin, Jejo, Felix, Seung arkada. Tamamdır itiraz yok herkes yerine!" diye anlatıp hepsini yerlerine koymuş öyle yerine geçmişti.

" Babam yine günü kurtardı."

" Bakın şimdiden uyarıyorum, orada güzelim kara  yarrak çizeni döverim!"

" Ya mal tabiki yapacağız! Ben o yüzden gidiyorum."

" Bütün pozisyonları çizmeyenin amına koysunlar tamam mı ?"

Yolculuk başladığı sırada Minho bagajda uzanmış, Han başını onun dizlerine yaslamıştı. Herkesin keyfi yerindeydi.

" Jejo müzik aç la."

" Ne açayım?"

" İsmail yk tabiki bu nasıl soru?"

Jeongin uzanıp müziği açmış, onlar için müthiş bir yolculuk olmasına katkıda bulunmuştu.

" Sıfır kilometre yeni bir arada alırım!"

" Mahallede kızlara ben havamı atarım!"

" Sağa çok sola çek bir caka atarım!"

" Gözlüğümü takar birden gaza basarım!"

Kahkaları bir saniye olsun eksik olmazken en memnuniyetsiz olan Hyunjin'di. Kulaklıklarını takmış, başını cama yaslayıp öylece oturuyordu.

" Chan hyung.."

" Söyle seungie. "

" Benzinlikte durun iki dakika ara verelim tutuldum burada ya!"

" Tamamdır."

Birkaç dakika sonra benzin istasyonuna geldikleri gibi hepsi bir  hızla indi.

Hyunjin hâlâ keyifsizce etrafına bakıyordu. Halbuki gitmeyi en çok isteyenlerden biri de oydu.

BUSAN KYK'SI BAŞKADIR ASLANIM {skz} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin