şarkılar.

37 4 0
                                    


Müzik zevkine bayılıyorum. Sadece ben değil çevrendeki bir çok insan da söylüyor sana bunu. Kim senden şarkı önerisi istese ona ihtiyacı olanı, sevebileceği o şarkıyı verebiliyorsun. Çok havalı bulduğum özelliklerinden sadece biri. Sen de ne kadar havalı olduğunun farkındasın bence. Bu konuya değindiğimde sırıtışın yüzünden eksik olmuyor. Felaket hoşuma gidiyor görmek.

Birlikte oluşturduğumuz çalma listelerine bakmak çok güzel. Her tarza özel yeni listeler oluşturmamız çok komik. Onları dinlemek güzel. Ama doğum günümde benim için hazırladığın liste... Onun yeri başka. Bazı geceler oynatıp uyuyorum. Huzurlu bir uyku oluyor. Listedeki her şarkının yeri ayrı. Onları dinlemeyi seviyorum. Seni hatırlatıyorlar.

Öyle ki dinlediğim çoğu şarkı seni hatırlatıyor. Sen hayatıma girip de güzelleştirmeden, hayatımı daha yaşanılabilir bir hâle getirmeden önce dinlediğim şarkılar bile senden sonra daha güzel gelir oldu kulağıma.

Daha anlamlı artık şarkılar.

Bir sürü şarkı, bir sürü güzel söz var. Dinliyorum, seni düşünüyorum hepsinde. Sana sevgimi parça parça tanımlayabilecek şarkı sözleri buluyorum. Fakat sevgimin tam anlamıyla anlatabilecek bir şarkı henüz yazılmadı. Yazılması imkansız. Sığmaz üç dört dakikaya.

like a tattoo, hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin