Çabuk görseldeki Hyunjine bakın AŞIRI AŞIRI AŞIRI GÜSELGözünüz şenlendiğine göre
İi okumalar bebişler
...........
Geldiğimde sınıf nerdeyse tamdı. Hasta raporumu müdür yardımıcısına verdikten sonra sınıfa geldiğim için derse biraz geç kalmıştım. Soluklanıp sırama gitmek için döndüm ve göz göze geldik.
Kocaman gözleri merakla bakarken sarı saçlarına gelen güneş ışığı onu bir melek gibi parlatıyordu.
Kısacası sıramda (Changbinle beraber oturuyorduk) tanımadığım biri oturuyordu!?
Changbin beni fark edince heyecanla gülümsedi bense çantamı gevşetip onlara doğru yürüdüm. Bana yanlış numrayı verdiği için hala sinirliydim. Yerimde oturan tatlı çocuk hareketlendi ve bizim bi arkamıza oturdu.
"Kanki bu Felix."
Changbin açıklamaya başlayınca ben de onun gibi yan oturup hafif Felix'e döndüm.
"Ben de Jisung, tanıştığıma sevindim."
Ah, az önce dedi ama" birden durdu saçmaladığını falan düşündü sanırım "Ben Felix, ben de tanıştığıma çok sevindim"
Changbin gülümserken devam etti. "Dün okulumuza transfer olmuş. Baktım sen yoksun canım sıkıldı okulu gezdirdim arkadaş olduk. Aşırı tatlı birisi."
Felix son cümleyle kızarırken gözünün önüne gelen saçlarını geriye attı. "Teşekkür ederim Changbin."
Oha Felix cidden çok tatlıydı.
"Hangi okulda geldin?"
"Bilmem ney erkolar lisesinden."
Bu lisenin ortamını bilmeyen yoktu. Zorbalık o kadar çoktu ki her ay en az bir öğrencinin intihar ettiği söyleniyordu. Belki hepsi birer söylentiydi ama elimde olmadan Felix için üzüldüm. Tanışalı çok olmamıştı ve ben şimdiden pamuk gibi bi kalbi olduğunu çakmıştım.
Geometri hocası bize baka baka dersi anlatmaya başlayınca önümüze dönmek zorunda kaldık.
Felix ile daha fazla konuşmak istiyordum, keşke dün okula gelmiş olsaydım. Hoca fark etmeden 2 sn arkamı döndüm.
"Tenefüste beraber kantine inelim mi?"
...........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
101 / minsung
FanfictionChangbin; Pişt, jisung Jisung; Ne var Changbin; Haftasonu boş musun Jisung; Evet noldu ki Changbin; Okeye 4. lazım gelsene Jisung; Of çok uzak oğlum bana kampüs gelemem Chabgbin; Minho da ordaydı Changbin; Neyse sen olmazmışsın Changbin; Ben gideyim...