İi okumalaaar..............
Minhonun gözleri üstümden kayıp gitti, son anda gülerken parlayan dişlerini görebilmiştim. Sessizlik bozuldu ve herkes oyuna döndü. Ama gariban ben ve benim gariban kalbim onda takılı kalmıştık.
BANA GÜLMÜŞTÜ
BANA BANA
Changbin de bana gülüp rezilsin kanki dedi.
Ona burun kıvırıp oturduğum yerde biraz aşağı kaydım. Utanç yavaş yavaş yükleniyordu.
Bi an başıma bir şapka yüzüme de bir maske geçirip izlemeye öyle devam etmek istedim. Ama o zaman Minho bir daha bakarsa gözlerimi bulamayabilirdi. Bu yüzden fikrimden hemencicik vazgeçtim.
Aslında ortada utanacak bir şey yoktu. Eğer vardıysa da karşıdaki kızın da utanması gerekirdi, beni güldüren oydu sonuçta.
Maç bitene kadar bir gülüşüyle dibimi düşüren adamı izledim. Onu izlerken zaman dursaydı yıllar geçse dahi fark etmezdim.
.....
Spor salonundan çıkmak için sıra bekliyorduk. Kapının önünde bir topluluk vardı, bakan çıkıyor arkadakinin bakmasına fırsat tanıyordu. Cama yapıştırılan kağıdı okur okumaz Changbinle aynı anda birbirimize bakıp sinsi sinsi güldük.
Bu senenin mezunlarıyla beraber basketbol takımında büyük bir açık oluşmuştu. Bildiğim kadarıyla kişi kotasında takıldıkları için okul dışı maçlara dahi katılamıyorlardı. Bu nedenle kulübe gönüllü öğrenci aranıyordu.
Ve o öğrencilerden biri de bendiim.
Ve Changbin
Sonuçta ne olursa olsun anca beraber kanca beraber.
Sınıfa çıkarken yine telapati yapar gibi aynı anda birbirimize döndük.
"Katılıyoz dimi."
Tek gözünü kırptı. "Kambersiz düğün olmaz Jisungcum."
Ben de gözümü kırpmaya çalıştım ama tek olmuyordu. "Doğru dedin Changbincim."
Artık uzaktan uzaktan izlemek bir yere kadardı, madem seviyorduk bir şeyler yapmamız gerekiyordu.
"Bir de bana Minhonun numarasını versene."
................
Bölümler tadımlık gibi değil mi dmzmzmmz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
101 / minsung
FanfictionChangbin; Pişt, jisung Jisung; Ne var Changbin; Haftasonu boş musun Jisung; Evet noldu ki Changbin; Okeye 4. lazım gelsene Jisung; Of çok uzak oğlum bana kampüs gelemem Chabgbin; Minho da ordaydı Changbin; Neyse sen olmazmışsın Changbin; Ben gideyim...