İi okumalar bebikler.....................
"Topu öyle tutmayacaksın."
Yanıma gelen Hyunjin elimdeki topu almış bana doğrusunu gösteriyordu. Bir eli düz dururken diğeriyle ittirerek hafifçe basket attı. "Bak böyle."
Okul çıkışı çalışmak için gelmiştim ve ne tesadüf ki Hyunjin de burdaydı. 2 saattir potanın başında debelendiğim için sözde geçici öğretmenim olarak bana acıyıp doğrusunu göstermeye gelmiş olmalıydı.
Teşekkürler Hwang Hyunjin.
"Aaaah anladım." diyerek topu geri aldım. Cidden anlamıştım ama onun gibi atmayı deneyince topum kenardan fıydırdı gitti.
Hyunjin gitmemiş beni izleyerek karşımdaki potada oyalanıyordu. Bi 5 10 dk sonra tekrar yanıma geldi.
"Tekrar gösteriyorum iyi izle."
Tekrar denedim ama yapamıyordum. Hyunjin de gitmiyordu, birkaç defa daha göstermesinin ardından artık yapamıyor değil sıkılmış yapmak istemiyordum. O da bana anlatırken sıkılmıştı zaten ikimizde yavaş yavaş sinirleniyorduk.
Sonunda Hyunjin ellerimin arasındaki topa uzanmışken ben onu yere atıp patladım.
"Kendi işine baksana sen!" sesim düşündüğümden yüksek çıkmıştı.
Durdu, güzel kaşları birbirine yaklaşmış sinirle bana bakıyordu.
"Böyle hata yapıp dururken nasıl kendi işime bakabilirim?!"
"Off tamam öğrenmek isteyende kabahat."
Konuşurken bir adım atıp bana doğru yaklaştı. "Ne varmış benim öğretişimde"
Umursamaz bi tavırla gözlerine baktım.
"Hiçbir şey yok zaten."
"Bunu defalarca deneyip yapamayan kişi mi diyor?"
İşaret parmağıyla hafifçe göğsüme vurdu.
"Asıl öğretmeye çalışarak hata yapan benim." Alaycı bi ifadeyle gülerken devam etti. "Pardoon."
Alt dudağımı ısırdım, başımdaki damar güm güm atıyordu. Ondan yardım isteyen mi vardı. Zaten Minhonun sevgil-
Saniyelik bir hareketle gitmek üzere çekilen Hyunjini yakasından kavradım. Kafalarımız son anda tokuşmaktan kurtulmuştu.
"Ben yapmadan önce o lanet çeneni kapat."
Birden çekmemin şaşkınlığını çabuk atlattı.
"Kapattır bakalım nasıl oluyormuş."
.....................
Ben bi ficim olduğunu unutmusum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
101 / minsung
FanfictionChangbin; Pişt, jisung Jisung; Ne var Changbin; Haftasonu boş musun Jisung; Evet noldu ki Changbin; Okeye 4. lazım gelsene Jisung; Of çok uzak oğlum bana kampüs gelemem Chabgbin; Minho da ordaydı Changbin; Neyse sen olmazmışsın Changbin; Ben gideyim...