Sevgili Okurlarım.
Yaralarımızın özgür olabilmesi için...
KEYİFLİ OKUMALARRRRRR.
Son olarak:Bu kitap kurgusu hayal ürünüdür. Gerçeklik payı yoktur.
Enfekte Yaralar tehlikelidir Okyanus ruhun eğer o yaraları içine almayı ret ederse kendisine zincirlediği bedendeki acıları da gün yüzüne çıkarır."
-ATLAS ARGAN
Yaralar kaç çeşit olabilirde insan bu kadar küçük bir şeyden irkilebilir ? Halbuki korkunç olan görüntüsündeki akan sıvı değil asıl korkunç olan bedendeki acı duygusu. Vücut acıları hemen kapatmak ister fakat "enfekte yaralar" çabuk kapanmaz tıpkı acıyan ruhun kendi yarasına bir an önce kabuk bağlayamadığı gibi.
-OKYANUS ÇEPEN
Peki yaşadığımız acılarla niye ilgilenmeliyiz? Sorusunun yaralar olduğunu söylesem inanır mısın bana? Acılar insanın bedenidir çünkü asla tek başına iyileşemezler sadece deri altına geçerler. Ruh onu iyileştirir. Bu yüzden yaralar geçmez.
- SEVGİLİ YAZAR
"Vur dedim ama eğer bu hamleyi yapmazsan seni BİZZAT BEN CEZALANDIRACAĞIM.
" Cesaretine hep hayranlığım vardı o aptal kardeşin de sana benziyordu sizin sonunuz aptallığınızdan değil bu gereksiz cesaretinizden oluyor."
42 yaşında gözleri okyanus derinliği mavisi siyah saçlarının arasındaki beyazlıkları onun günahlarını temsil eder gibiydi bu karşımdaki adamın onun gözlerindeki mavilik okyanus değil idi Okyanus derinliğiydi korkuydu,derinlikti,kaybolmaktı,mahsurluktu.
"Silahı kalbime bastırdı. Ani bir hareket yaptı ve namlu boynumun altınki ize sıcaklığını bırakacak sanıyordum oysa ki namlu buz gibi soğuktu ben sıcaklıktan çok soğukluk hissetmiştim. Vurulmuştum.
"Kendimi toparlayamadım yapamadım demeyecek biri olduğunu biliyorum. Seni aptal! Karşındaki AGİR ALGIN senin ciğerini bilirim ben. Neden yapmadın ha ! Bu silah yarası seni öldürseydi keşke diye dua edeceksin !" dedi eğilerek genç kadın zar zor da olsa ayağa kalktı bu adama karşı yine ve yine yeniden direndi. Bu sefer silah ondaydı gözleri mahsurluk olan bu adama namluyu dayadı.
"Sen aptalsın diyebildi bu genç kadın bu adama ve ekledi işte şimdi savunmasız adam hazır mısın kızının adını yaşatacağım izleri vücudunda taşımaya ? "
"Sen amacın beni öldürmek mi seni yetiştiren adamı öldürmek? Nankörsün sen."
"Nankör olan sensin pislik herif çevrendeki bütün çocukları pisliğe dönüştürdün onları kendi vicdansız dünyanın kafesindeki keklikler yaptın özgürlüklerine el koydun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENFEKTE YARALAR
Teen Fiction"Yara kabuklarımız yaralarımızı içine hapseder. Tıpkı tüm bedenimizdeki acılarmızı ruhumuza hapsettiğimiz gibi..."