ျပင္လို႔မရတဲ႔အမွား(6)

5 2 0
                                    

Zawgyi

အခန္းထဲတြင္ခ်စ္ရသူေလးအားအူယားေနသလိုသန္႔စင္ခန္းသြားေသာတစ္ေယာက္မွာလည္း....

"အားေသပါျပီ။ငါနွလံုးကဘာလို႔အဲ႔ဒီေလာက္ခုန္ေနရတာလည္း။ဦးေရက်ြန္ေတာ္ကိုေသေအာင္သတ္ေနတာလား။ငါ ငါအရမ္းေပ်ာ္တာပဲအခုငါကဦးနဲ႔အတူတူအလုပ္လုပ္ရေတာ႔မယ္။ေတြ႔မယ္႔ေတြ႔ေတာ႔လည္းအတူတူလုပ္ရမွာတဲ႔။ဦးေရ   ဦးေတာ႔ဘယ္လိုေနမလည္းမသိေပမဲ႔ဒီကေကာင္ၾကီးကေသေလာက္ေအာင္ေပ်ာ္ေနပါတယ္လို႔။ျဖစ္နိုင္ရင္က်ြန္ေတာ္ဦးကိုအားရပါးရဖက္ခ်င္တယ္ဗ်ာ။"

(A/Nအမေလးက်ြန္မလည္းသူတို႔ၾကည္႔ျပီးဘယ္သူ႔ေျပးဖက္ရပ)

ကြန္ျပဳတာတစ္ေခ်ာက္ေခ်ာက္အသံပ်ံ႔လြင္႔ေနေသာအခန္းထဲဝယ္

နွုိင္းရတုလြင္တစ္ေယာက္ကြန္ျပဳတာတစ္ခုနွင္႔အလုပ္ရွုပ္ေနေသာသူအားခိုးခိုးၾကည္႔ေနမိဧ။္

"ဘာလည္းေန႔လည္စာမစားေသးဘူးလားမသိဘူးဒီကျဖင္႔ဆာလွျပီ။အရင္ဆင္းသြားျပန္ရင္လည္း     မေကာင္းပါဘူးေလ။သူျပီးတဲ႔အခ်ိန္္ထိေစာင္႔ရတာေပါ႔။ဗိုက္ကေလးေရခဏေလးသည္းခံေနာ္လိမၼာတယ္။"

ကြၽန္ေတာ္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္လွမ္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔သူ႔ဗိုက္ကေလးပြတ္ျပီးစူပုတ္ပုတ္နဲ႔ေျပာေနတဲ႔ကေလးကိုေတြ႔လိုက္ရတယ္။လက္ပတ္နာရီကိုၾကည္႔မိေတာ႔မွ

"က်စ္ 1နာရီေတာင္ထိုးေနျပီပဲ။အလုပ္ထဲအာရံုမ်ားေနတာနဲ႔သတိမထားမိလိုက္ဘူး။ကေလးေတာ႔ဗိုက္ဆာေနေတာ႔မွာပဲ။။"

ကြၽန္ေတာ္္္္္္္လည္းကေလးကိုလွမ္းေျပာလိုက္တယ္

"မင္းဗိုက္ဆာရင္စားေတာ႔ေလ။"

"Ceoေကာမစားေသးဘူးလား။အခ်ိန္ကေတာ္ေတာ္ေတာင္ေနာက္က်ေနျပီ။"

"ရတယ္ကိုယ္ကပံုမွန္ဆိုေန႔လယ္စာလြတ္တာမ်ားတယ္။"

နိွုင္းရတုလြင္စိတ္၌

"ဦးရယ္ပံုမွန္တိုင္းအဲ႔လိုမစားရင္အစာအိမ္ျဖစ္မွာေပါ႔။ငါမပါပါေအာင္ေခၚရမယ္။ဟုတ္တယ္။"

"Ceoကြၽန္ေတာ္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္နဲ႔အတူတူစားရေအာင္ေလ။"

"မင္းဘာသာသြားစားပါ။"

"အဲ႔ဒါဆိုလည္းက်ြန္ေတာ္လည္းမစားေတာ႔ဘူးဗ်ာ။။"

"ဟာအဲ႔လိုဆိုရင္မင္းအစာအိမ္ထိေလ႔မယ္။"

"ရတယ္က်ြန္ေတာ္ceoမပါရင္က်ြန္ေတာ္လည္းမစားေတာ႔ဘူးဗ်ာ။"

"ဟာ ကြာဒီကေလး။"

က်ြန္ေတာ္ေျပာလိုက္ေတာ႔နႈတ္ခမ္းေလးစူျပီးကြန္ျပဳတာေပၚမေက်နပ္သမ်ွပံုခ်ပါေလေရာ။က်ြန္ေတာ္႔ကေလးကအဲ႔ဒီလိုလည္းေခါင္းမာတက္တာကိုး။

အခန္းတြင္း၌ကြန္ပ်ဴတာအသံတို႔သာထြက္ေပၚလ်ွက္ရိွဧ။္။ထိုအသံတို႔အားလြွမ္းမိုးလိုက္ေသာ္အသံတစ္သံမွာ... 

CHAN

Coming soon

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ျပင္လို႔မရတဲ႔အမွားWhere stories live. Discover now