chapter 19

794 103 17
                                    

Egy pénteki nap volt, egy hétköznap, amikor végre fény derült az igazságra.

Soomin megtette a feljelentést és mivel bizonyítékunk és szemtanúnk is volt, a rendőrség eljárást indított Kyo Jihoon ellen.

Viszont ami ezt a tényt még tovább emelte, az az, hogy egyenesen az iskolából kísérték be az őrsre azt a képmutató barmot, és mindenki látta, mivel éppen a nagyszünet idejére időzítették az akciót, Jeon kifejezett kérésére.

Ezt a jó húzást afféle elismerésként írtam fel a tisztavérű számlájára. Hiszen a segítségével annyira meg tudtuk alázni Jihoont, amennyire az csak lehetséges volt.

A videót amely a zaklatást bizonyítja a netre is kiszivárogtattuk, persze mindezt úgy, hogy Soomin kilétére ne derüljön fény.

Kyo Jihoon totális bukásra ítéltetett.

Felemelő volt látni, ahogy hitetlenkedve fogadta a letartóztatásának a hírét és mi mindezt az első sorból nézhettük végig.

– Ez valami félreértés! – tiltakozott hevesen. – Mi az, hogy zaklatás és bántalmazás? Sosem követtem el ilyesmit! – hazudozott, amit a fejemet rázva hallgattam végig. – Tudják, ki vagyok? Az apámat biztos ismerik. Mégis mit képzelnek, hogy ilyenekkel zavarnak? – vonta kérdőre a rendőröket, mire azok az arcába nyomták a letartóztatásáról szóló dokumentumot.

– Nincs itt semmiféle tévedés! – közölte az egyik rendőr. – Jöjjön velünk, majd az őrsön mindenről beszámolhat – fogták le a karját és mivel ezek után is ellenkezett a bilincs is rákerült.

Somolyogva figyeltem az elégtételt, mire Jihoon észrevett minket és egyből nekünk esett.

– Ti voltatok! – kiáltotta. – Ezt nem ússzátok meg! Aljas, mihaszna omegák! – kelt ki magából.

– Te nem úszod meg Jihoon! – szólt közbe Jeon, mire az még jobban dühbe gurult.

– Te! Te szemét, ezt is te intézted! – vádolta meg, mire a tisztavérű csak megvonta a vállát.

– Azt kapod amit érdemelsz, söpredék – vetette oda neki, Jihoon pedig villogó szemekkel támadt volna neki, de a rendőrök lefogták.

– Ne rendezzen jelenetet! Induljon, nem érünk rá! – rángatták kifelé az iskolából az őrjöngő alfát, amit minden diák hitetlenül bámult végig.

Teljesen megalázta magát.

Biztos voltam benne, hogy többé nem térhet vissza abba a mindenki fölött álló pozíciójába, amit olyan gondosan kialakított magának.

– Ez elintézve – nyugtázta a tisztavérű és felém fordult.

– Látod, Soomin, megérte – intéztem a lány felé szavaimat, aki bólintott.

– El sem tudom hinni, hogy ez megtörtént – mondta. – Köszönöm, hogy mellettem voltatok, egyedül sosem tettem volna ezt meg – mosolygott hálásan.

– Én köszönöm, hogy neked hála, megszabadultunk tőle – mosolyodtam el én is szelíden.

– Már csak azt remélem, hogy ezek után tényleg sosem jön vissza – aggodalmaskodott.

– Ha engem kérdeztek, kétlem, hogy visszajön – szólalt meg Momo is.

– Így legyen – sóhajtott az omega. – Most mennem kell órára, de később még beszélünk! – búcsúzott el, majd Momo is követte példáját.

– Menjünk mi is, Szöszi – biccentett Jeon és együtt indultunk el a következő óránkra.

Az iskolában mindenki a történtekről beszélt, a közösségi média is tele volt az üggyel, majd ami még inkább meglepett minket, az az, hogy több név nélküli poszt is született arról, amiben Jihoon további áldozatai számoltak be arról, hogy az alfa őket is zaklatta, zsarolta vagy éppen kihasználta.

sassy beauty ~ jikookWhere stories live. Discover now