Hétfő.

81 6 2
                                    

Másnap.
Ma hétfő van. Ami azt jelenti a kínzásnak az első napja az egész hétből. De legalább nem kell be menjek abba a retkes helyre, na meg a patkányok közé. Mindenki azt hiszi hogy járunk Harutoval. Én millioszor elmondtam hogy nekem van palim de áá nem értik meg.

Oldalra pillantva meglátom Rikit.
-Jó reggelt.-mondom egy arcra puszi kíséretével.-
-Neked is. Ma a fiúkkal elmegyünk próbálni a táncokat és a dalokat a koncert miatt. De előtte Heeseung tanít téged egy kicsit 8 kor kezdi,addig legyél kész és gyere reggelizni. Rendben?-kérdezte egy aranyos mosoly kíséretében.-
-Oksi. -válaszoltam mosolyogva-

Nagy nehezen de felkeltem. Minji már elindult a suliba. Rá nézek a telefonomra s meglátom hogy reggel 7:30 van.

Van fél órám elkészülni!-gondoltam magamba-

Ki mentem az ajtón és elballagtam a mosdóig. Meg mostam az arcomat s  rá ültem a wcre. Ekkor vettem tudomásul hogy megjött. Vissza mentem a ruháimért mert azokat el felejtettem magammal vinni,magamhoz kaptam a cuccot meg a betétet és már mentem is.

A mai ruhám egy fekete, 1 helyen szakadt,bő nadrág és ismét fekete bő haspulcsi volt.

A mai ruhám egy fekete, 1 helyen szakadt,bő nadrág és ismét fekete bő haspulcsi volt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Még maradt 15 percem.

Le mentem a konyhába és megláttam Rikit. Cuki volt. Egy fehér nadrágban volt és mellé egy bő pulcsi.

 Egy fehér nadrágban volt és mellé egy bő pulcsi

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Itt van a reggelid. Cuki vagy ebben a ruhában.-mondta és az ölébe húzott. Tudtam hogy ennek nem lesz jó vége.-
-Riki... Most nem lenne jó ha bele ülnék az öledbe.-mondtam szégyenlősen-
-Mert?-ez kínos!!-
-Hát..ömm tudood. Lányos dolog.-mondtam halkan-
-Jaa! Ohh. Van valamire szükséged? Esetleg tudod mire. Vagy valami csoki.-kérdi-
-Vennél nekem csokit?-kérdeztem halkan-
-Persze. 5 perc és jövök.-puszilta meg a számat.-

Tényleg 5 perc volt. Mellettünk van egy kis bolt ami igazán szerény de nagyon sok minden van benne. Kevés a vendég.

Riki oda adott egy nagy zacskót.
-Ez mi?-kérdeztem-
-Minden amire szükséged van.-mondta mosolyogva-

Ki nyitottam és megláttam vagy 5 csomag Pocky-t. 3 tábla csokit. 2 csomag Chipset. 4 fajta betétet.
-Ennyi minden nem kellet volna. Nagyon szépen köszönöm.-mondtam és felálva megöleltem. Ő viszonozta.- ömm Riki. Amikor ilyen napok vannak nálam akkor eléggé hisztis, bunkó és durci vagyok. Szóval előre is bocsi. Nagyon de nagyon hisztis szoktam lenni.
-Rendben. Akkor amikor hisztizel akkor csak cukibb vagy. -ölelt magához.- na de gyere enni. Csináltam direkt csak neked rántottát.

Leültem és elkezdtem elpusztítani a kaját. Riki csak csendben nézett.
-Van valami rajtam?-kérdeztem de ő csak megrázta a fejét.- Akkor miért nézel?
-Egy gyönyörű lányt.-mondta vigyorogva mire én elpirultam- Cuki vagy.
-Yaa! Ne mondj ilyeneket. Vagy különben feldugok egy 5 méteres faszt a seggedbe.-hisztiztem.-
-Naa. Ne legyél durci.
-Nem vagyok durcis. Hagyj békén.-fordultam el-

És tényleg békén hagyott...a kis köcsög. Hogy mer békén hagyni? Chh...ilyenek a fiúk. Köcsögök. Megzabáltam a kaját és fel ballagtam a felszerelést le hozni.
-Sziaa. Kezdhetjük?-kérdezte Heeseung mikor le ültem a székre.-
-Sajnos igen.
-Nyugi. Ma csak 5 órád van. Holnap van 8 abból 4et reggel és a többit amikor megérkeztünk akkor magyarázom el. Oks?
-Oké.-mondtam és elkezdte magyarázni.-

20 perc alatt ki haltak az agysejteim. Matek. Az ellenségem.
-Én ezt nem tudom! Utálom a matekot. Mr.Kim nem szeretett engem és ez kölcsönös volt. -hisztiztem-
-Ne hisztizz! Inkább figyelj. -mondta-
-Soha ne mond egy lánynak vagy nőnek hogy ne hisztizzen. Ismétlem SOHA. -hangsújoztam ki a soha szót.- amúgy meg,te 20 vagy. Én 16. Könnyű mondani hogy figyeljek. Te már megtanultad ezt egyszer.
-Jól van na. Szóval...-folytatta a magyarázást.-

Már túl vagyunk a matek, töri, biosz,angol. Már csak a rajz volt. Fölösleges óra.
-Hallod. Mi lenne ha inkább skippeljük a rajzot?-kérdeztem-
-Holnapra készítsd el a házikat. Rajzra pedig fess egy tájjat!-mondta-
-Oks. Köszi hogy tanítasz! Tudom nagyon nehéz esett vok de köszi.-mondtam egy hálás mosollyal-
-Szivesen. Na menj a pasidhoz mert a végén megbolondul nélküled.
-Megyek is.

Fel szaladtam Rikihez -aki az ágyon telefonozott- és be huppantam mellé. Át ölelt és a telefonján elinditott egy sorozatot,Sweet Home.

Éppen kb a felénél tartottunk amikor el kezdett le csukodni a szemem. Álmos vagyok.
-Riki...-ásitottam- mindjárt elaszok.
-Akkor inkább pihenjünk.

Haruto pov:
Az iskola kapuában vártam hogy megérkezzen Lia. Jó barátok lettünk. Mindenki azt mondja hogy nem lehet fiú és lány között barátság mert az egyik fél többet érez a másik iránt,ez sajnos igaz. Amikor megpillantottam Liát akkor olyan furcsa érzés kapott el. Mivel nincsenek barátaim ezért nem tudom senkinek erről beszélni. Csak egy barátom van, Lia. Lia sokszor mondta hogy van palija. Az a baj hogy ez igaz. Valamelyik nap megláttam ő és egy pasit éppen csókolózni. Itt bizonyosodtam meg hogy tényleg nincs esélyem nála. Túl gyáva vagyok. Nem tudom el mondani hogy kedvelem őt,ő mást szeret és benne van egy párkapcsolatban. Nem akarom szét baszni a kapcsolatukat és a mi barátságunkat. Túlságosan is fájna.

-Haruto! Lia magán tanuló lett. Ha valamikor akartok talizni akkor hívd fel és dumáljatok. Lia is mondta hogy majd minden nap dumál veled. -mondta Lia húga.-

Szomorúan kullogtam az iskola folyosóján amikor hirtelen nekem jön valaki.
-Bocsi. Véletlen volt.-mondta az idegen-
-Nem baj. -mondom érzelem mentesen-
-Van valami baj? Olyan szomorúnak tűnsz.
-Reggel tudtam meg hogy az egyetlen egy barátom magán tanárhoz ment és nem jön be a suliba. Csak az a baj hogy én kedvelem őt. Amúgy a nevem Haruto. Watanabe Haruto.
-Jung Hoseok. De hívj Hobinak. Melyik osztályban vagy? Én új vagyok és a 10.a-ban vagyok csak el tévedtem.-mondta egy ragyogó mosollyal -
-Ohh. Pont osztály társak leszünk! Én is 10.a-s vagyok!-mondtam egy halvány mosollyal- gyere. Elkísérlek.

Elkísértem Hobit az osztály terembe és le ültem a helyemre. Sajnos egyedül vagyok. Hiányzik a társasága. Hiányzik a mosolya.

Sziasztok!
Ez a rész IS rövid lett :( de legközelebb hosszabbra írom.
A héten már nem rakok ki részt. Mivel suli van ezért nincs időm. De próbálok írni amikor csak van időm/kedvem.

 De próbálok írni amikor csak van időm/kedvem

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ne feledd: Gyönyörű vagy <33

Hogy tetszik Jimin új zenéje?
Nekem kurvára tetszik. És az a ruha! Ahh😫

A Fekete Folt [N.R] ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora