Egy átlagos lány lennék ha nem látnék egy fekete foltot a szoba sarkában. Már egyre jobban kezdem megszokni. 8 éves korom óta látom. Most 15 vagyok. Elfelejtettem be mutatkozni. Kim Lia vagyok 15 éves. Anyukámmal báttyámal és húgommal élek. Apukám meghalt autó balesetben 6 évvel ezelőtt. A bátyám Kim Jihun,17 éves. A húgom Kim Minji,14 éves. Jah igen. A húgommal csak egy év van köztünk.. A személységünk nem hasonlít de amúgy jól elviseljük egymás társaságát. A báttyámal is dumálok de vele nem olyasmi a kapcsolatom mint Minjivel. Jihun nem szereti a Kpopot.
Nincsenek barátaim. Sosem voltam az a hű de barátkozós fajta. Sokak szerint én túl sok mindent képzelek. Egyszer elmeséltem a legjobb barátomnak hogy látok dolgokat mire ő ki kotyogta. Azóta nincs barátom. Fölösleges.
Szeptembertől új suliba amitől eléggé félek. Mindig is féltem az új szokásoktól/dolgoktól. Minji az mindig talál új barátokat. Én nem annyira. Inkább fiúkkal jövök ki jobban. De a fiúk 99%-a köcsög.
Van egy kedvenc koreai bandám. Az Enhypen. A biasom Riki. Ők mindig mellettem vannak hogy ha kell. Egyszer el szeretnék menni az egyik koncertükre.
Amikor elkezdtem látni az a foltot akkor csak azt gondoltam hogy halucinálok de ezt már nem hiszem. Minden nap látom. Mivel a húgommal egy szobába vagyunk ezért sokszor mondta rám Minji hogy hagyjam már abba ezt a képzelődést meg satöbbi. Ahogy egyre jobban nézem azt a foltot egy ember formájú lesz. Az arcát nem lehet látni vagyis még nem nagyon néztem meg mert mindig eltűnt 3 másodperc után. Ki szeretném deríteni hogy mi az az ember vagy ki az a lény.
———————————————————
~Augusztus 27~
-Liaa!-kiáltott húgom.- gyere le. Kezdődik a Kpop maratonunk!-jah igen. Ő szereti is szereti az Enhypen-t és még mellete szereti a Stray kids-et.-
-Megyeek! Remélem Enhypen zenéket is halgatunk vagy seggbe toszlak.-mondtam "szépen"-
-Nyugi azt is halgatunk. De elsőnek Stray kids-et. És jöjjön aaa...... Christmas Ever!-jó ég! Nyár van és ez a kölök téli zenét halgat.-Meghalgattunk pár SKZ-s dalt és jöhetett az Enhypen. Elsőnek a Fever-t kapcsoltam be. Elkezdtem táncolni a koreográfiáját a dalnak amikor hirtelen kuncogást hallok a hátam mögül. Hirtelen hátra kaptam a fejem és megláttam azt az embert. Kb.170 cm magas és vékony. Az arcát megint nem láttam.
-Megint látod?-kérdezte Minji-
-Nem lényeges. Már megszoktam.-feleltem-
-Oks.-mondta- táncolunk együtt?
-Uhum.-bolintottam-Éreztem magamon egy tekintetet. Nem tudom hogy ki vagy mi lehet az az ember de most takarodjon innen el vagy különben fejbe toszom.
-Várod a sulit?-kérdezte hirtelen Minji-
-Nem annyira. Te?
-Én várom. Szerezhetek új barátokat! És te is szerezz!
-Mit szeretnél szülinapodra? -kérdeztem. Neki augusztus 30.án van a szülinapja. 15 lesz.-
-Hmm.... Nagyon örülnék egy Stray kids-es albumnak. De nem kell arra elköltened a pénzed! -mondta mosolyogva. Én akkor is megveszem neki.-
-Jól van. Anya? -kérdeztem-
-Dolgozik. Este jön. -felelte és ezzel nem dumáltunk többet-Még meg halgattunk pár Kpop dalt és elmentünk elvégezni az esti dolgainkat.
Elsősorban elmentem fürödni. Olyan jól esett ez a meleg víz. A gondolataimat ki zártam.
Fürdés után elmentem vacsorázni húgommal és báttyámmal.
-Jihun. Minji. Gyertek vacsizni!-kiáltottam.-Le trappoltak a marhák és le ültünk az asztalhoz. Csináltam pár palacsintát és pár szendvicset.
-Jó étvágyat. -mondtam-
-Neked is hugi. -felelt Jihun.-
-Viszont. -mondta Minji-Megettük és mentünk le feküdni. Azonban megint láttam azt az "embert".
Sziasztok!
Itt van az első rész.
Remélem tetszeni fog a könyv.
Egy héten 1-2 rész lesz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Fekete Folt [N.R] ✓
Rastgele-Utállak.-mondtam- -Tegnap este nem ezt mondtad!-mondta egy kacér mosollyal- 2023.03.15-2023.07.25 Szüneteltetve:2023.ápr.21-2023.06.22