yemek hazirdi ve yapilmasi gereken seyler de yapilmisti. sirada artik yemek yemek ve dinlenmek vardi.
"HAZIR MISINIZ GENCLERRR!!!!???" (ny)
"EVETTT!!!"
"hadi yiyelim artik cok acim, simdi yemezsek ben hongjoong 'u yiyecegim cunku." (sh,)
sonrasinda hongjoong 'a capkin bir bakis atip yemeye koyulmustu. hongjoong ise tebessum edip yemek yemeye koyuldu.
"AQ NEDEN YIYOSUN? HONGJOONG 'U YESENE! BEN ONU BEKLIYODUM, OFFF." (ny)
"tek kaldigimiz zaman yemeyi dusunuyorum, su an bu ortam musait degil." (sh)
"not me 9. bolumde cadirda yapmislardi ama siz de yapabilirsiniz aslinda." (jy)
"NEEEE SEN NOT ME IZLEDIN MI JEONGYEON OHAAA! HADI EVLENELIMM." (ny)
"arkadaslar sakin. ha ayrica seonghwa edepsiz seyler dusunme. buraya dinlenmeye ve kecileri gormeye geldik, tamam mi?" (hj)
seonghwa ilk basta dudaklarini buzup hongjoong 'a bakmis, ondan sonra da yemek yemeye geri donmustu.
"seonghwa uzuldu." (ny)
"bence de." (jy)
herkes yemekleri yiyip tika basa dolmuslardi ve cok sikiliyorlardi (noktasiz i tamam mi lan.). ama akillarina bir aktivite de gelmemisti. zaten hava kararmisti.
"aha buldum." (hj)
"neyi buldun?" (jy)
"yapacak aktivite." (hj)
"soyle ne yapacagiz?" (ny)
"DC OYNICAZZZ, YEAHHHH!!!" (hj)
"sakin ol gulum." (sh)
"guzel olur, hadi baslayalimm." (jy)
seonghwa kimsenin almasina izin vermeden siseyi alip cevirdi. soracak olan kisi hongjoong, cevaplayacak olan kisi de nayeon'du. kisaca kaos is coming bitch.
"dogruluk mu? cesaret mi?"
"cips mi, dondurma mi?"
"amina koyim of, hadi oyuna donelim. NAYEON LUTFEN."
"tamam tamam. gaza geldim, cesaret."
hongjoong nayeon'a 'aha simdi sictin' bakisi atip konustu.
" burada en cok sevdigin kisiyi op. "
" kendimi mi opeyim yani? "
" burada en cok sevdigin kisiyi biliyoruz, hadi. "
nayeon derin bir nefes aldiktan sonra jeongyeon 'a yaklasti.
" beni affet jeongyeon~nie."
dedikten sonra bir saniye bile beklemeden jeongyeon 'un dudaklarina kendi dudaklarini bastirdi.
o an hissetigi seyi daha onceden hic hissetmemisti ve bir daha da boyle bir sey hissedemezdi.
ondan bir itme bekliyordu fakat hic dusundugu gibi olmamisti. aslinda su an tam olarak opusmuyorlardi. dudaklari degiyordu sadece hareket ettirmeye ikisi de korkuyordu.
jeongyeon cesaretini toplayip dudaklarini hareket ettirmeye baslaginda asil opusme baslamis oldu. ikisi de birbirlerini uzun suredir tanimiyordu ama aralarinda cok kuvvetli bir cekim vardi. sanki birbirlerini cok uzun suredir taniyor gibi hissediyorlardi.
1-2 sonra ayrilmislardi. nayeon hep istedigi seyi hongjoong sayesinde gerceklestimisti ama garip hissediyordu. opusmeyi baslatanin jeongyeon olmasi kafasini daha da cok karistiriyordu. yoksa o da mi ona asikti? NE?!
"cus lan! jeongyeon 'un baslatmasini beklemezdim. benim de canim cekti, biz de mi opussek hongjoong? (sh)
" bak azgin herif yuru git. " (hj)
" sabah cocuga kusum diyordun , ne oldu? " (ny)
" yuz verince civitiyor ya. ona yuz vermemek lazim. " (hj)
" ne yani simdi opemez miyim? " (sh)
" sevgilin miyim? hayir. beni istedigin zaman opmek icin sevgilim olman lazim. " (hj)
" oyle mi bay kim? o da olacaksiniz yakinda. " (sh)
" bekliyorum bay park. " (hj)
" tamam, simdi opebilir miyim? " (sh)
" hayir. " (hj)
jeongyeon hala olaylari atlatamamisti. aslinda nayeon 'un onu sevdigini tahmin etmisti ama onu opecegi hic aklina gelmezdi. "neden onu optum ki" diye gecirdi icinden. aslinda pisman degildi ama yuzune nasil bakacakti. opusurken onu sevdigine emin olmustu. ama yine de korkuyordu. uzun suredir bir iliskisi olmamisti.
en son yasadigi iliski onu cok sarsmisti. nayeon ile cikmayi o da isterdi ama isteyince hemen olmuyordu.
"jeongyeon..."
"sey... az once olanlar hakkinda ozur dilerim. boyle bir sey yapmaya hakkim yoktu. uzgunum..."
"problem degil, yaptigin seyden rahatsiz olmadim. hatta hosuma gitti ama korkuyorum."
"neden korkuyorsun?"
"en son iliskim pek guzel degildi."
"ne oldu ki?"
"onu cok seviyordum. deliler gibi seviyordum. ama o beni aldatti. beni aldattigi kisi de o donemler en yakin arkadasimdi. o kisi yuzunden en yakin arkadasimi da kaybettim. bunun tekrardan yasanmasindan korkuyorum..."
"korkmana gerek yok. evet, endise duymakta haklisin. cubic kotu seyler yasamissin ama emin ol ben o kisi degilim. seni ilk gordugumden beri icimde tuhaf hisler vardi. kendimi hep seni dusunurken buluyordum. ilk basta sadece gorunusunu begendim diye dusundum, birkac gune gecer dedim ama sure zarfinda sana daha cok asik oldum. seni her seyinle seviyorum yoo jeongyeon. "
" ben de seni seviyorum, im nayeon. "
" OOOOOOO KISS!!! KISSS!!! KISSS!!! " (seongjoong)
" siz nereden ciktiniz oglum? " (ny)
" simdi siz nesiniz? " (hj)
" bilmem neyiz, nayeon? " (jy)
" evli, mutlu, cocuklu. " (ny)
" darisi basimiza. " (sh)
" biz bir sevgili olalim, oyle dusunuruz. " (hj)
" neden simdi olmuyoruz ki?" (sh)
" bilmem. " (hj)
birkac saat daha suren oyunun ardindan herkes cadirlara dagilmisti.
" hongjoong... "
" hmm?"
" uyudun mu? "
" uyuyacaktim ama sen uyandirdin. "
" ozur dilerim... "
" saka yaparim ya. ne oldu? "
" ya sey... "
" ney? "
" simdi sevgilim ol desem, olur musun? "
" bir soyle, oyle bakariz. "
" gulum, sevgilim olur musun? "
" olurum kusum. "
" ya gulum. "
" ya kusum. "
" opuyorum. "
" tamam. "
___________________________________
ramazan bayraminiz mubarek olsun dostlarim
4 gun sonra yb attim alkis alirim
sizi seviyorum 👍🏻
AQ BENIM ARKADASIN ESKI CRUSH BUNA SNAPTEN ISTEK ATMIS OWISNWMSLWIAKWKA SICCAM