1.bölüm

94 5 3
                                    

"Haydi öykü kalk artık okula geç kalacaksın!"
"Off anne 5 dakika daha"
"Of deme bana!"
"Tamam Kalktım!"

Yataktan Kalkıp tuvalete girdim. Buz gibi suyu yüzüm serptikten sonra odaya geri dönüp dolabımın kapağını açtım. En azından okul kıyafeti yoktu. Kıyafet serbestti. Dolabımın içinden beyaz pantolonumu ve mavi kazağımı aldıktan sonra hızlıca Üstüme geçirdim. Yeni aldığım beyaz çantamın içine kitaplarımı ve kalem kutumu koydum. Siyah montumu alıp cebine iPhone5c'mi koyduktan sonra Gözüme biraz kalem sürüp odadan çıktım. Mutfağa girdiğimde annem Ayvalık tost'u yapıyordu.

"Oh anne sabah sabah mis gibi kokutmuşsun mutfağı"
"Saol öykücüm. Sende çok şık olmuşsun."
"Saol anne. Ooo saat 7:50"
"Korkma daha çok var. Zil 9:00'da falan çalar. Hem seni servise yazdırdım."

Çantamı koltuğa bırakıp buzdolabından kahvaltılıkları çıkardım. Sonra da masaya geçip oturdum. Annemde tosları getirince yemeye başladık.
"Çok güzel olmuş anne"
"Afiyet olsun birtanem. Hadi çabuk ye servis 8:25'de gelir."
"Tamam annecim"

Tost'umu bitirdikten sonra ağzımı silip koltuktan çantamı aldım.
"Ben kaçtım Görüşürüz"
"Görüşürüz kızım" dedi ve içeri gidip cüzdanından 200 lira verdi.
"Teşekkür ederim"

dedim ve sokak kapısına doğru yürüyüp ayakkabılıktan beyaz Converselerimi aldım. Ipleride bağladıktan sonra kapıyı çekip hızlı bir şekilde aşağı indim. Servis gelmişti.
"Geç kaldığım için üzgünüm"
"Önemli Değil geç otur"

Arka tarafa geçip oturdum. Telefonumun kilidini açıp 5 seconds of summer: Good Girl's açtım. Bu şarkıya bayılıyorum...

Dangerous LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin