22/03/2023

6 4 0
                                    

Ruh İkizim;

Bugün hayatımda bir önemli gelişme oldu biliyor musun? Bunu duyduktan sonra benimle gurur duyacak mısın merak ediyorum.

Bugün hediyenle buluşup vakit geçirdik. Birkaç aydır görmemiştim kendisini. Özlemişim. Sen gittikten sonra kimseye kendi isteğimle eskisi gibi sıkıca sarılamadım. Hatta uzun süreli temaslardan ve sarılmaktan nefret eder hale geldim. Bunu ona anlattım ve artık bir şeyleri değiştirmek istediğimi söyledim. Madem o senin hediyen ve ben hediyene iyi bakacağıma ve sana yaşatamadıklarımı ona yaşatacağıma söz verdim, o zaman bunları onunla aşmalıyım.

Ona sarılmayı deneyeceğimi söyledim. Birlikte video çekerken ilk olarak kolumu omzuna atıp kendime çekip o şekilde sarıldım. Tepkisini görmeliydin, bendeki gelişmeyi fark ettiğindeki o gülümsemesini görmeliydin... Gerçi sen bizi çoktan görmüşsündür.

Videoyu kapadıktan sonra kendimi hazır hissedene kadar bekledi. Ona arkamı dönüp kendimi sakinleştirmeye çalışırken bana söylediklerin aklıma geldi. "Yapamam demeden önce dene." Denemeye korktuğumu fark ettiğimdeyse "Deneme yap." demen zihnimde yankılandı ve tüm cesaretimi toplayıp sıkıca sarıldım ona.

Gerildim mi? Biraz, ama çok değil. Uzun bir süre o şekilde sarıldık biliyor musun? Kısa sürer sanmıştım ama ben bırakmadan o bırakmadı. Benimle gurur duyuyor musun? Yavaş yavaş hayata döndüğüm için mutlu oluyor musun beni izlediğin yerde? Keşke neler hissettiğine dair bir cevap alabildeydim.

Cevapsız Mektuplar [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin