En değerlim;
Nasıl hissediyorsun? Son günlerde başıma gelenlere şahit oldun değil mi? Bu sana yazdığım son mektubum. İçin rahat etsin diye yazıyorum.
Biliyor musun beni senin gibi anlayan biri girdi hayatıma. Tıpkı senin gibi her zaman yanımda olduğunu hissettiriyor. Kötü hissettiğimde nasıl sana koşuyorsam aynı şekilde ona koşuyorum şimdi. 4 yıldır bunu bekliyordun değil mi?
Hep mutlu olmamı istedin. Son görüşmemizde bana çok sinirliydin. Umarım kendimi affettirebilmişimdir bu yaşadıklarımla. Benim için artık endişelenmene gerek yok. Gerçekten çok iyi hissediyorum. Son günlerde neler olduğundan kısaca bahsedeceğim.
Bana iyi gelen o kişiye olan hislerimi bildiğini biliyorum. Evet, 2 hafta önce duygularımı itiraf ettim. Olumsuz bir cevap almadım biliyor musun? Diğerleri gibi seni kabullenemeyeceğini de söylemedi. Sanırım bu kez doğru kişiyi buldum.
Her şey daha çok yeni olduğu için zamana bırakmamız gerektiğini söyledi. Sen bana her zaman "Zamanla her şey düzelir ve daha mutlu olursun. Güven bana." derdin. Sana güveniyorum. Yine sana güvenip her şeyi zamana bırakıyorum. Kalbimdeki bu yara zamanla iyileşir belki.
Bazı davranışları bana seni hatırlatıyor. Çünkü senin bana sunduğun şeyleri sunuyor. Mesela bir konuda bana nasıl bir çözüm buluyorsan benzer şekilde çözüm buluyor. Bazı cümleleriniz bile aynı. Doğru söyle, onu bana sen yolladın değil mi?
Geçen gün yanına gelip anlatmak istemiştim bunları fakat gelemedim. Şehir dışında olmasaydı benimle birlikte sana gelmeyi istermiş. Öyle söyledi bana biliyor musun? Bu o kadar dokundu ki kalbime. Böyle düşünmesi bile onun doğru kişi olduğunu gösteriyor, değil mi?
En kısa zamanda mezarına gelip sana her şeyi daha detaylı anlatacağım. Seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cevapsız Mektuplar [Tamamlandı]
Short StoryCevap alamayacağımı bile bile yazıyorum sana. Belki bir gün cevap vermek için rüyalarıma uğrarsın diye.