01.11.2019

31 3 0
                                    

Merhaba güzelim;
Buna nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama nasıl devam edeceğimi biliyorum.
Sınıfa girdiğim ilk an senin enerjini hissetmiştim. İyi biri olduğunu tahmin etmiştim ve ilk seninle tanışmak istemiştim. Benim gibi aynı düşüncelere ve huylara sahip biriyle tanıştığım için şanslı hissediyorum. Aynı anda aynı şeyleri düşünürdük. Bir gün dersten atılacağız diye korkup birbirimize bakmamak için nasıl direndiğimizi hatırlıyorsun değil mi?

Ablan beni annene en yakın arkadaşın olarak tanıttı. Beni gerçekten çok yakın görüyor muydun? Seni anmamın beni üzdüğünü düşünme. Seninle yaptığımız şeyleri hatırladıkça gülümsüyorum. Dinlediğin şarkılardan bir playlist oluşturdum. Bende kalan ufak şeylerini, ablanın verdiği birkaç minik eşyanı ve senden sık sık aldığım o mor defterini bir kutuya yerleştirdim. Evet, mor defterin yine benimle. Hayır, bunlara baktığımda üzülmüyorum.

Olduğun yerde mutlu olduğunu bildikçe iyi hissediyorum. Yapmak isteyip yapamadığın bazı şeyleri senin için yapacağım. Dans etmek gibi. Gerçi partnerim olmak istiyordun ama artık ruhunla bana eşlik edersin.

Beyaz zambaklar kadar saf ve masumsun. Bu yüzden seni hep beyaz zambaklara benzetirdim. Bir gün beyaz bir zambağı mezarına ekeceğim. Ben bir yosunum derdim ya hep, mezarının üstünde bir yosun oluşursa eğer bil ki seni çok özledim.

Zambak bahçelerinin içinde hep mutlu ol, huzur içinde uyu. Seni seviyorum.

Cevapsız Mektuplar [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin