KARANLIK LİSE 2 RAFLARDA! -ve imza duyurusu-

85.5K 2.6K 582
                                    

Selam Gölge Ailesi!

Çok güzel bir haberim var; Karanlık Lise serisi bölümlerini sırayla yüklemeye devam edeceğim.

Kitabı kütüphanene eklemeyi ve gelişmelerden haberdar kalmak için sosyal medyadan alyaoztanyel ve alyaoztanyelkitaplari hesaplarını takip etmeyi unutma!

⋆⁺₊⋆ ☀︎ ⋆⁺₊⋆

Eğer diğer bölümler için beklemek istemiyorsan, tüm seri Epsilon Yayınevi'nden basıldığı için kitapları kitapçılarda veya kitap satan internet sitelerinde bulabilirsin! Bu esnada Wattpad'deki diğer kitaplarıma ve düzenli yeni bölüm yükleyeceğim yeni kitaplarıma da göz atabilirsin.

Yeniden Wattpad'de olmak harika bir his. Hepinizle tanışmak, burada sohbet etmek için can atıyorum. Gerçekten çok özlemişim...

Şu ana kadarki tüm imza günlerimde o kocaman gülümsemelerinizle beni desteklemeye geldiniz... Hepinize çok teşekkür ediyorum. İmza günleri belki de inanmayacaksınız ama kendimi çok iyi hissetmemi sağlıyor. Her birinizle tanışmak, adını öğrenmek ve ufak bir fotoğraf karesi bile olsa birer anı yaratmak tarif edilemez bir mutluluk benim için... Sanırım kitaplarımın basılması en çok bu yönden bir artı sağladı. Basılmadan önce sosyal medyada yani Wattpad'de yine iletişim kuruyorduk fakat yüz yüze olduğumuz zaman her şey gerçekten çok daha farklı ve daha güzel. Bazılarınız heyecandan konuşamıyor, elleri titrediği için fotoğraf çekemiyor fakat ben o parlayan gözlerinizde bana neler anlatmak istediğinizi anlıyorum.

Binlerce teşekkür borçluyum hepinize, beni her kalem tutuşumda mutlu ettiğiniz için.

Gerçekten aylardır aklımda olan kelimeleri sonunda final bölümünde somutlaştırdığımda ortaya tahmin ettiğimden daha güzel bir şey çıktı ve tepkilerinizi, okuduktan sonraki düşüncelerinizi ve en en en en en merak ettiğim olarak da duygularınızı öğrenmeyi gerçekten çok istiyorum.

''Gölge Ailem''

Söylemesi bile beni mutlu ediyor.


Karanlık Lise 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin