birinci

64 13 0
                                    

Bir tanecik meleğim,güneş yüzlüm,bebeğim.
Söze sana olan aşkımı bildirerek başladım istemeden de olsa,özürlerimi dile getiriyorum bu sebeple,maalesef aşkıma söz geçiremiyorum. Ancak beni de anlaman ricamdır;sen ki en güzel şiirlerden bile güzel bir gülüşe,gökyüzündeki bütün yıldızlardan daha parlak gözlere sahipsin biriciğim. Ah,işte ben benim solgun gözlerimi pasparlak gözlerinden bir an bile alamazken hasret düştük güzllerinle,seninle.

En tez zamanda oraya geleceğime dair sana söz veriyorum sevgilim. Ancak lütfen sen de beni bekleyeceğine söz ver lütfen. Gelirken buradan dileklerini yaz da getireyim hepsini sana birer birer...

Bizimkiler nasıl bir tanem? Onları da özlediğimi iletir misin rica etsem. Her birinizi teker teker özledim. Jungkook ile balık avına çıkmamızı,Namjoon ile ormanda yaptığımız uzun yürüyüşleri,Taehyung ve Jimin'in başı belaya girdiğinde onları kurtarmayı bile özledim inan ki... ve özellikle de seni bir tanem. Seni özledim.

Seninle geceleri yaptığımız uzun ve derin konuşmaları,bana çorba pişirmeni,yüksek tepeye çıkıp uçurtma uçurmayı,dudaklarında dudaklarımı,gözlerinde gözlerimi özledim.

seni özledim.

tedavin nasıl gidiyor? umarım namjoon'un verdiği ilaçları içmeyi ihmal etmiyorsundur. aferin güzelim.

Unutmadan sormak istiyorum,her akşam evimizin kapısına gelip yemek isteyen minik kedi Zambak nasıl? Onu da özledim. Simsiyah tüylerini okşamayı ve yemyeşil gözlerine bakmayı özledim. Onu benim yerime güzelce öp ve besle lütfen biriciğim.

Bu arada,Seokjin Hyung'un da hepinize selamı var. O da sizi çok özlemiş. İkimiz de en kısa zamanda gelmek için can atıyoruz.

Şimdilik gitmem gerek birtanem.
Kendine çok çok dikkat etmen dileğimdir.

Seni seviyorum.

sevgilerimle biricik sevgilin min yoongi.

pink in the night || yoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin