Güzeller güzeli sevgilim,
Mektubunu aldım. Öncelikle sevgi dolu sözcüklerinin beni ne kadar mutlu ettiğini ve yüzümde çok sevdiğin ayrıca da özlediğin gülümsememin oluştuğunu,yanaklarımdan gamzelerin belli olduğunu sana söylemek isterim. Ben de seni bütün benliğimle her şeyden ve herkesden daha fazla seviyorum.
İkinci olarak Seokjin Hyung ve senin selamını herkese ilettim. Biz de sizi çok özledik,gelmenizi dört gözle bekliyoruz.
Çocuklarla ilgili yazdığın kısımları onlara okudum. Özlemimiz ateşlendi resmen. Namjoon sen yokken ormana gitmiyor pek fazla, ya da jungkook balık tutmuyor eskisi gibi. Jimin ve Taehyung'u da Namjoon ve ben kurtarıyoruz beladan. Keşke burada olsan,onlarla uğraşmak çok zor sevgilim.
Yanımda olmadığın her an,güzel kokunu içime çekemediğim veya bütün yıldızlardan daha parlak olan gözlerine bakıp onların üzerine birer öpücük konduramadığım her an özlemim her geçen gün daha da çok artıyor.
Seni özledim;bana bakış şeklini özledim,beni gördüğünde gözlerinde oluşan minik parıltıyı ve dudağının yana kıvrılmasını görmeyi özledim.
Sana sarılıp dünyadaki bütün kokulardan güzel olan o kokunu içime çekmeyi ve kokunun verdiği rahatlık hissi ile kolların arasında uykuya dalmayı ve yine senin kolların arasında gözlerimi açmayı özledim.
Daha fazlasını yazmak istiyorum,seni özlediğimi iliklerine kadar hisset istiyorum ancak kelimeler bir yerden sonra yetersiz kalıyor. Çabuk gel sevgilim,seni özledim.
ayrıca tedavim çok olumlu bir yönde gidiyor namjoon çok iyi bir doktor ve ilaçlarımı da içiyorum,sen de kendine dikkat et.
Kendine çok çok iyi bak,
Seni seviyorum.Sevgilerimle bebeğin jung hoseok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pink in the night || yoonseok
Fanfictionmin yoongi ve jung hoseok'un özlem dolu mektupları. !angst