BÖLÜM-3

30 5 0
                                    

Çocuk koluma öyle bir çarpmıştı ki bi an  kolumu da kendiyle alıp götürdü sanmıştım.Kafeden çocuğa söylene söylene çıktım ve iki adım sonra olduğum yerde durdum ve bir anda kafama dank etti.
Çocuk bana"Affedersin Katy"demişti.

Adımı nerden biliyordu?

Beni tanıyordu.Ama ben onu ilk defa görmüştüm buna emindim. Eğer daha önceden görmüş olsaydım unutmazdım.Gözleri o kadar büyüleyiciydi ki istesem bile unutamazdım. Hemen arkamı döndüm ve onun gittiği yöne doğru koştum ama çoktan gitmişti.Biraz sokakta ilerledim ama çocuğu bulamamıştım.Belki de benimle aynı okuldadır ve Beni ordan tanıyordur. Yolun ortasında durmuş düşünüyordum.Şu 1 haftadır cidden tuhaf şeyler oluyordu.Tekrar geldiğim yöne doğru ilerledim.

————————————————————————
Anahtarım vardı ama Elica odada olduğu için kapıyı çalmak daha kolayıma geldi.El'in içerden sesi geliyordu.Kapıyı açmasını bekledim."Kızım en son yarım saat önce geliyorum demiştin."dedi kapıyı açar açmaz."Geldik işte ya ne bu aceleniz daha akşama kaç saat var."diye cevap verdim ve içeriye girdim.Carol ve Eris odadaydı."Şükür bee"dedi Carol.Bir yandan da Erisin elbisesinin fermuarını kapatıyordu."Oha siz niye şimdi den hazırlanmaya başladınız ya?Akşam gideceğimizi sanmıştım ben"dedim.Çizmelerimi çıkardım ve çantamı Elica'nın yatağının üstüne  bıraktım.Eris karşısındaki aynadan bana bakarken"Ya aslında akşam çıkarız diyoduk ama bu arkadaşımız yanlış saate rezerve yapmış"diyip Carolu işaret etti kafasıyla."Ya ne yanlış rezerve yapıcam ya!Ben hazır tatildeyken daha çok vakit geçirelim diye erken ayarladım"dedi Carol."Ya tamam be ne uzattınız. Kat sende hazırlan bir an önce ne soru sordun be!"diye çıkıştı Elica.Üçümüz aynı anda Elicaya döndük. Elica da bize arkasını dönmüş Gardroptan bir şeyler bakıyordu."Artiste bakın ya posta koydu hepimize"dedim. Arkasını dönmeden elini havaya kaldırıp  orta parmağını gösterdi."Şakacı şey seni.Eğer şuanda meşgul olmasaydım seninle uğraşırdım. Ama bu kız bu akşam bir afet olucak"diye de ekledi.Carol bana doğru yürüyüp elimden tuttu ve ayağa kaldırdı."Hadi hazırlanmaya başla sende"dedi.Ve kıyafetini alacağını söyleyip kendi odasına gitti.Eris"benim bir tek makyajım kaldı. Hadi acele edin biraz.Bekleyemem 10 Saat sizi"dedi ve banyoya ilerledi.O sırada Elica da giyeceği şeye karar vermişti ve kıyafetini yatağın üstüne götürüyordu.Bende dolabın önüne geçtim ve kıyafetlere bakarken"Gideceğimiz yer nasıl bi mekan?ona göre kıyafet seçicem"dedim.Elica tam ağzını açıp söylüyordu ki Carol odaya girdi ve"şimdi gittiğimizde normal restoran gibi yemek yiyip içeceğimiz bir yer. Akşama da mekanın yanında bir mekan daha var ikisini birleştirmişler.Daha doğrusu ikisi mekanı da aynı kişi satın almış.Ben rezervasyonu ilk gideceğimiz yere yaptırdım. Diğer yere de yaptırmamız gerekip gerekmediğini sordum ama gerek yokmuş. Tek rezervasyon yetiyormuş.Yani yemeği yedikten sonra içkilerimizle yan tarafa geçip eğlenicez"dedi ve ellerini kaldırıp dans etmeye başladı.Eris kafasını banyodan çıkardı ve"Carol yıllardır bu anı beklemiş gibisin"dedi ve hepimizi güldürdü.
———————————-🩸———————————
"BAKIN SİZE HER HAZIR MISINIZ KIZLAR DEDİĞİMDE 2 DKLIK İŞİMİZ KALDI DİYE CEVAP VERİYORSUNUZ VE BÖYLE DİYE DİYE 2 SAAT GEÇTİ 2 SAAT! 2 SAATTİR NE HİKMETSE 2 DKKLIK İŞİNİZ VAR!!" diye çemkirdi Eris. Kız bir nevi haklıydı. Daha kaç saat önce geç kalmayın diye uyarmıştı  bizi.Sonunda cidden hazırdık ve bizi kapının önünde ayakkabılarını bile giymiş bir şekilde 2 saattir bekleyen Erisin yanına doğru gittik."KEŞKE ACELE ETMESEYDİNİZ"dedi ve oturduğu yerden bize baktı.Cidden 2 saatmi olmuştu emin değilim ama 1 saatten fazla olmuştu.Eris dış kapının yanında ayakkabılarını giymiş daha fazla dayanamadığı için kendini yere atmış bekliyordu bizi.Elica kalkmasına yardım etti ve "Tamaam Eriis.Rahatla çok eğlenicez bugün"dedi.Eriste"O KADAR BEKLETTİNİZ. BİRDE GİTTİĞİMİZ YER Bİ KÖTÜ OLSUN SENİN O KANATLARINI KOPARIRIM CAROL!"dedi.Carol bana doğru dönüp"Onunla aynı odada kalıyorum ve can güvenliğim yok. Beni hep kanatlarımla tehdit ediyor.Bir gece çığlıklarımı duyacaksın Kat"dedi ve topuklularını giydi.Güldüm ve Carol'a"İnanırmısın aynısından benim odada da var.Her etleriyle ilgili kötü yorum yaptığımda beni yemekle tehdit ediyor"dedim ve ellerimi başımda birleştirip korkuyormuş gibi yaptım.O sırada Elica ve Eris bize doğru bakıp ne yaptığımızı anlamaya çalışıyorlardı.Elica ve bende topuklularımızı giydikten sonra odadan çıkmıştık.

ECLİPSE.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin