(Elica)
18 Şubat Gecesi,Gece klübü
Pisti ateşimizden resmen eritiyorduk.Bir kenarım da Eris,bir tarafımda Carolinna.Kat o kadar yorulmuştu ki masaya geçmişti.Ya da içtiği 6.bardaktan dolayı Sarhoş olduğu içinde olabilirdi.Şuanda garsona bir şey diyor ve bir içki daha istediğine yemin edebilirim.Katryn'e bakarken karşıdan sabahtan beri bizi bakışlarıyla yiyip bitiren üç oğlanın bize doğru yaklaştığını gördüm.
"Selam.Ne kadar iyi göründüğünü bilemezsin."dedi sarışın olan çocuk."Teşekkürler.Tahmin edebiliyorum"diyip göz kırptım ardından Carol'a döndüm."Adını öğrenebilir miyim?"diye tekrar soru sormasıyla çocuğa geri döndüm."Elica.Seninki?"dedim.
"Bruno. Tanıştığıma çok memnun oldum Elica."dedi.Gülümsedim ve kafamı salladım.Carol'a geri döndüm ve o da esmer çocukla çok hararetli bir konuşma içindeydi."İşte bende Kağıt değiştirmeyi kabul ettim."dedi çocuğa.Carol'a dönüp neyden bahsediyorsun der gibi kafamı salladım oda gülümseyip"Barl'a Anatomi dersinden nasıl geçtiğimi anlatıyodum da"dedi.Güldüm ve"sen devam et"dedim.Eris'in yanına gidecekken Bruno'nun bakışlarını üzerimde hissettim ve ona doğru döndüğümde göz göze geldik. "Kurtsun"dedi.Bi an anlayamadım ve boş gözlerle baktım. "Sen Elica Northsun.Yanılmıyorum değil mi?"dedi. "Daha önceden tanışmışmıydık?"dedim."Hayır.Yani senin adını ve aileni duymuştum. Tek varis Elica North"dedi ve gülümsedi.Sağ yanağındaki Gamzesi çok güzeldi. Bunu beklemiyordum ve anlık ne diyeceğimi bilemedim. "Dur seni aydınlatayım.Ben Bruno Vent." dedi.
O an aydınlandım "Vent sürüsü"dedim.
Gülümsedi ve kafasını salladı. "İlk başta çok güzel olduğun için seni kaçırmak istemedim ve öyle yanına gelmeye karar verdim.Arkadaşlarım da diğer kızları gördüler ve onlarda gelmek istediler.Şu sarışın kızın yanındaki Barl.Şu taraftaki siyahlı kızın yanına giden de Liant."
gösterdiği yöne doğru baktım ve Liant dediği kişinin Eris'e doğru yaklaştığını gördüm.Konuşmasına "işte seninle konuşurken kokundan farkettim kurt olduğunu.Evim gibi kokuyorsun Elica."diye devam etti.Kokumun hoşuna gittiğini hareketleriyle de çok güzel yansıtmıştı.Ben tam"Arkadaşlarındamı Vent sür-" dicekken "Yok sadece benim.Onlar zaten insan.Vent sürüsündeki tek yeni doğan,tek varis benim."dedi ve aynı anda
ben"benim gibi",o da"senin gibi" dedi ve gülmeye başladık.Bakışları çok yakıcıydı ve utandığımı hissettim.O an yüzüme düşen saçı kulağımın arkasına attım ve bakışlarımı Eris'e çevirdim.O hiç mutlu görünmüyordu.Birazdan çocuğu orda bırakıp gidecekmiş gibi duruyordu. "Arkadaşın pek hoşlanmadı galiba"dedi Bruno ve kafamı çevirdiğimde onunda benim baktığım yönde,Erislere baktığını gördüm. "O pek haz etmiyor böyle şeylerden"dedim.Bruno'da kafasını anladım dercesine salladı.Gözüm bir anlık Katryn'e kaydı ve cidden iyi görünmüyordu.Bu kızı nasıl eve kadar sorunsuz götürebiliriz diye düşünmeye başladım. "O masadaki arkadaşın pek iyi görünmüyo galiba.Çok mu içti"dedi tekrardan Bruno. "Biraz fazla kaçırdı.Aslında genelde böyle sarhoş olmaz. İçmeyi çok seviyo ama bilmiyorum bu bir kaç gündür çok garip davranıyor ve şimdi de böyle sarhoş olması.Beni tedirgin ediyor"dedim ve yüzüm asılmıştı.Şimdi düşününce gerçekten bu kızın bir problemi olduğunu anlamıştım. "Aşık mı?"dedi Bruno. Düşüncelerime dalmışken onun konuşmasıyla kendime geldim. "Kim Katryn mi? Yok ya,yani yoktur öyle bir şey.Hem öyle bir şey olsa o bize söyl-" derken bir anda Erisin küfürüyle cümlem yarıda kesildi."SENİ OROSBU ÇOCUĞU"diye bir bağırış ve Barl yerde.Ne olduğunu anlamadım ve Carol'da anlamamıştı bu yüz ifadesinden belli oluyordu.Eris'i çocuğun üstünden zor almıştık. Bir yandan Carol Eris'e bağırıp çağırıyordu,Bir yandan Bruno,Barl'ı sanki hiç dayak yememişçesine hırpalıyordu. "Sen nasıl böyle bir pislik yapabildin!!"diye Bruno Barl'ın üstüne yürüyordu,Barl'da "bir anlık kontrolümü kaybettim Bruno,İnan bana"diye karşılık veriyordu.Liant bir anda ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibi bir Eris'e,bir Barl'a,bir Carol'a bakıyordu.Eris'i bıraksak tekrar çocuğa saldıracaktı.
Kısa bir süre sonra polisler geldi.Bir polis Barl'ı götürürken,diğeri Erisle konuşmak için onu sakin bir yere götürüyordu.Onlara bakarken Carol'un "YOK BU KIZ BENİ ÇILDIRTACAK. BAK POLİS ONU DIŞARI GÖTÜRÜYOR.ŞİMDİ BİTTİK BİZ,GÖZLERİNİ GÖRECEK.BENİ DUYUYORMUSUN ELİCAA GÖZLERİNİ GÖRECEK DİYORUMM!!"diyişiyle ona döndüm. "Tamam Carol sakin lütfen.Eris bu. bulur bir çaresini."diye cevap verdim."umarım Elica ama ben sorcam ona yurda gidince."dedi.Elimi omzuna koydum ve hafifçe sıktım.Bruno yanımıza yaklaştı ve elini belime koydu.Carol'a dönüp "Umarım iyisindir.Ben gerçekten onun yerine senden,sizden çok özür dilerim."dedi ve gerçekten mahçup olduğu belliydi .Carol "özür dilemeyin lütfen.Sizinle bir ilgisi yok."dedi.Bruno biraz da olsa gülümsemeye çalışarak "lütfen sizli bizli konuşmayalım.Ben Bruno Vent."dedi ve bir eli belimdeyken boştaki elini Carol'a uzattı.Carol gülümsedi ve elini sıkarken "Memnun oldum Bruno.Carolinna Beck "dedi.şuanda gülümsüyordu ama onun içinde ne fırtınalar kopuyordu bir ben bir diğer kızlar bilirdi bu gülümsemeyi.
"Bende çok memnun oldum Carolinna"dedi Bruno.
———————————🐾———————————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECLİPSE.
Vampire𝘛𝘢𝘮 𝘩𝘦𝘳 𝘴̧𝘦𝘺 𝘣𝘪𝘵𝘵𝘪 𝘥𝘦𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘺𝘢 𝘺𝘦𝘯𝘪 𝘣𝘢𝘴̧𝘭ı𝘺𝘰𝘳𝘴𝘢? 𝘋𝘰̈𝘳𝘵 𝘢𝘺𝘳ı 𝘩𝘢𝘺𝘢𝘵,𝘩𝘦𝘳𝘴̧𝘦𝘺𝘦 𝘳𝘢𝘨̆𝘮𝘦𝘯 𝘣𝘪𝘳𝘣𝘪𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘵𝘶𝘵𝘶𝘯𝘢𝘯 𝘥𝘰̈𝘳𝘵 𝘢𝘳𝘬𝘢𝘥𝘢𝘴̧.. Asırlardır çözülemeyen bir dava tekrarda...