|𝕯𝖊𝖘𝖈𝖗𝖎𝖕𝖙𝖎𝖔𝖓|

436 59 28
                                    

سلام شبتون به خیر، سال نو مبارک!

اومدم درباره‌ی بریف یک سری توضیحاتی بدم که توی کامنت ها خیلی راجع بهش سوال پرسیده شده.
جونگکوک چرا انقد مرموزه، نمیتونیم فکرش رو بفهمیم! :
در این باره باید بگم که، جونگکوک مرموز خلق شده. داستان ابتدا با جونگکوک توی ذهن من شکل گرفت. برگرفته از دوتا از شخصیت های مورد علاقه‌ی من، که توی خلاصه‌ی داستان هم بهشون اشاره شده ( در واتپد ) هستش.
شرلوک هلمز و هانیبال/هنیبال لکتر که دوتا سریال برگرفته از همین ها هم ساخته شده؛ می‌خوام بدونید ژانر داستان رمز آلوده و بعد ده چپتر قرار نیست مشخص شه جونگکوک چطور فکر می‌کنه.
اما من یه کمکی میکنم:« جونگکوک آدم منضبط، درونگرا، واقع بین، دنیا دیده، عاقل و خونسرده. بشدت متفکر و همینطور مرموزه. یعنی راحت نمیگه تو فکرش چی میگذره و به قول خودمون تو لفافه حرف میزنه که همین فهمیدن کارکترش رو سخت کرده!
قابل توجه اینه که جونگکوک اصلا قرار نیست یه شخصیت کلیشه ای باشه که نمی‌دونم قاتلی، منحرفی چیزیه. داستان ماورایی نیست فقط تشبیهات خاصی داره مثل ساحره که جونگکوکه و کلاغ که تهیونگه. من برای درک شما از فضای حاکم بین تهکوک از ارایه اغراق و مبالغه استفاده می‌کنم اما مسلما وقتی جونگکوک حرف میزنه چشم هاش رعد و برق نمیزنه و هیپنوتیزم هم نمیکنه. فقط انسان مدهوش کننده‌ی کاریزماتیک و جذابیه‌.
آدم چندش و به قولی کریپی و کرینج هم نیست.
چرا تهیونگ انقد راحت خامِ جونگکوک میشه؟! :
تهیونگ خام جونگکوک نمیشه عزیزان. تهیونگ بخاطر دلایل منطقی و علمی واکنش های درخورِ شخصیتش میده. تو داستان تهیونگ قراره درمان شه قرار نیست یه رابطه‌ی تاکسیک دیگه براش بسازیم 😂 .
چرا جونگکوک انقد شخصیت نامتعادلی داره، یه جا میرقصه یه جا محکم و خونسرده :
دیگه همه چیز هم نمیشه من جواب بدم؛ یکم دندون رو جیگر بذارید. بعدم جونگکوک توی مطب و محل کارش باید خونسرد برخورد کنه، اما شخصیت واقعیش رو که به مریض هاش بروز نمی‌ده.
چرا جونگکوک عصا داره؟! :
دلیل عصا داشتن جونگکوک مریضی و مشکل جسمانی نیست. از قدیم الایام انسان های اشرافی ثروتمند، از عصا برای نشون دادن قدرت و یا حتی تنبیه کردن استفاده میکردن. جونگکوک هم یک آدم با اصالت اشرافی محسوب میشه، بالاخره بیشتر باهاش آشنا میشید. فقط همینقدر بدونید که برای تثبیت قدرت و احترامشه.
- با عشق، فرکانسو
زن
زندگی
آزادی

𝖡𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁𝖾  | 𝖵𝗄𝗈𝗈𝗄Where stories live. Discover now