Adres: Pod ochroną || Regulus Black
Tytuł: Obiecuję ci Harry, że jesteś pod moją ochroną.
Autor: Demetria1050
Beta:
Główni bohaterowie: Regulus Black, Harry Potter.
Czas i miejsce akcji: Anglia, Francja, tajny dom Blacków, Privet Drive 4.
Typ: Fanfiction potterowski – Regulus Black. Na podstawie serii J.K Rowling „Harry Potter"
Przewidywana ilość rozdziałów: 10
Data opublikowania pierwszego rozdziału: 18.05.2023
Data opublikowania ostatniego rozdziału:
Opis:
Uznany za zmarłego, opiekuje się Chłopcem-Który-Przeżył. Śmierciożerca wychowuje dziecko, które pokonało Czarnego Pana. Niszczyciel horkruksów zajmuje się kolejną cząstką duszy Voldemorta. Regulus Arcturus Black wziął pod opiekę Harry'ego Jamesa Pottera. I niech zginą wszyscy, którzy spróbują mu zabrać chłopca. Merlin mu świadkiem był zdolny zrobić naprawdę wiele, by tylko ochronić Harry'ego.
*
Dobra, przyjmijmy, że Regulus Black przeżywa wykradnięcie horkruksa Czarnego Pana z jaskini, a oficjalnie zostaje uznany za zmarłego. To otwiera mu dużo możliwości, które do tej pory były dla niego niedostępne. Regulus z nich korzysta. I powinien rozpocząć swoje beztroskie życie, korzystać z wolności i cieszyć się tym, że uwolnił się od wpływu matki i Czarnego Pana. Zamiast tego Regulus popada w obsesję, by znaleźć wszystkie horkruksy Voldemorta, dowiaduje się o śmierci Potterów i aresztowaniu Syriusza. Nie może zabraknąć jednak faktu, że każdego dnia mierzy się z konsekwencjami tego, że jednak przeżył atak inferiusów. Bo powrót do świata żywych ma swoją cenę.
Dobra, teraz pewnie pada pytanie a co ma do tego wszystkiego Harry Potter? Mały, przestraszony Harry, który mieszka u Dursley'ów. Otóż, tu zaczyna się cała historia. A Harry zyskuje opiekuna, którego sam Merlin się nie spodziewał.
*
Przyznaję się, to nie powinno powstać. Ani tym bardziej zostać opublikowane w tym czasie, kiedy mam rozkopane za dużo opowiadań, zbyt mało czasu i słomiany zapał. Ale wrócił mój zachwyt na Regulusem Blackiem, a pomysł, że wychowuje od Harry'ego jest po prostu genialny i skradł moje serce (prawie na równi z tym, że Wolfstar wychowuje Pottera).
Po prostu utopiłam się wręcz w swoim wyobrażeniu Regulusa, który stał się dla mnie mieszanką dziedzica Blacków i bratem Syriusza, z tym, który przeżył atak Inferiusów i jest zbyt ślizgoński dla własnego dobra. Wszelkie filmiki na YT i czy TikToku też nie pomagają. A playlisty też tylko podsycają całą tę otoczkę.
Całość opowiadania będzie się skupiać przede wszystkim na Regulusie. Przez co cały kanon może sobie pójść na długi spacer i nigdy nie wracać. Z kwestii technicznych, które mogą kogoś interesować, opowiadanie będzie w całości pisane w narracji trzecioosobowej.
Liczba dziesięciu rozdziałów jest już przesądzona, bo mam tytułu i plan co w nich będzie (oprócz zakończenia, ale to mam czas, by coś wymyślić). Nie wiem jak wyjdzie z ich długością, która pewnie będzie się wahać i z czasem wydłużać, jak to czasami mi się zdarza w innych ff.
Nie przedłużając, zapraszam do czytania i komentowania.
Demetria1050
CZYTASZ
Pod ochroną || Regulus Black
FanfictionUznany za zmarłego, opiekuje się Chłopcem-Który-Przeżył. Śmierciożerca wychowuje dziecko, które pokonało Czarnego Pana. Niszczyciel horkruksów zajmuje się kolejną cząstką duszy Voldemorta. Regulus Arcturus Black wziął pod opiekę Harry'ego Jamesa Pot...