Helüğğğğğğğ Hayırlı Ramazanlar aşkolar.
Yeni bölüm geldiiiiii dayanamadım attım iyi okumalar🤍
Bu arada görsele bir ARDA KOTAN bırakıyorum ..
————————————————————————Kulağımdaki kulaklıkta çalan şarkıyla gözümün dolması bir oldu
Silsemde çıkmayacak kalbimden adını
Dedim ya seni biraz fazla sevdimAlişanın resmen duygularımı anlatan şarkısıyla sahil boyu yürüdüm yürüdüm sadece yürüdüm.
Rahatsız etme moduna aldığım telefonu elime alıp modu kapattım ve bildirimler yağmaya başladı.
Bildirimlerin arasında onu aradım Ardamı yazmıştı.Ardam:Esmer şekerim
Ardam:Beril nerdesin?
Ardam:Kızım nerdesin sahile gidicem dedin bi gelemedin.
10 bildirim daha...Beni merak etmesi ne kadar hoşuma gitse de duygularımın karşılıksız olması aklıma geldikçe kalbime bir hançer daha saplanıyordu.
Düşüncelerden sıyrılıp Ardaya cevap verdim.Siz:Burdayım Arda yürüyorum sahilde bir sorun mu var?
Mesajı attıktan hemen sonra telefonu kapatım biraz ilerideki banka doğru yürümeye başladım.
Banka oturup denizi seyrederken telefonum titredi,tabiki Arda yazmıştı.Ardam:Sorun yok sadece merak ettim.
Siz:Dediğim gibi sahildeyiz oturuyorum.
Ardam:Beril iyi misin? Bi soğuk gibisin bir hatam mı oldu sana?
Ardanın böyle demesini beklemiyordum o yüzden ufak bi şaşkınlık kapladı yüzümü.
Siz:Hayır,bir sorun yok sadece biraz canım sıkkın işler falan üstüme gelmeye başladı.
Ardam:Sıkma canını sen nelerin süresinden geldin bunlar hiçbirşey esmer şekerim ❤️
Ardam:Konum at bana seni almaya gelim yemek yiyelim ne dersin?
Bu çocuğun tatlılığı halis miiiğğğğ
Neden aşık olduğumu tekrar ve tekrar hatırlıyorum çok düşünceli civcivim ya.Siz:Olur ama bende araba var sen üstünü giy ben eve gelim evden geçelim.
Ardam:Olur canım seni bekliyorum.
Mesajı beğendikten sonra ayağa kalkıp arabaya yürümeye başladım.
Bu sefer kulakta halay şarkısı çalmaya başladı. Bu kadar da denk gelmezsin ya playlistimin %75 i halay zaten neye şaşırıyorsam.Ne yapalım ya ne kadar elit ne kadar zengin olursan ol doğu damarı her zaman içinde peşini bırakmıyor. Adımlarımı hızlandırdım ve arabaya varmıştım bile resmen koşa koşa gelmiştim. Dışardan bir göz olsam bir şey oldu sanabilirdim.
Arabaya binip kulaklıkları çıkardım, bu sefer radyoda halay çalmaya devam ederken arabayı çalıştırıp yola düşmüştüm bile.
Kısa bir araba yolculuğundan sonra eve varmıştım. Arabadan inip kapıyı kilitledim.
Arkamı dönmemle yüzümün Ardanın göğsüne yapışması bir oldu.Ben korkuyla sıçrarken Arda karşımda keyifli keyifli gülüyordu. Ona aldırmadan göğsüne beni korkuttuğu için bir iki defa hafifçe vurdum ve sonra bende gülmeye başladım.
O kadar güzel gülüyordu ki özellikle gülerken kısılan gözleri beni benden alıyordu ah Ardam da Ardam aldın beni benden oha aşırı iyi oldu.
"Miniğim korktu mu ya gel öpim geçsin" dedi Arda. Ben onu ciddiye almazken bir anda uzanıp yanağıma bir Buse kondurdu, o an resmen domatese dönmüştüm yerin dimine girmek istedim. Ben utançla gülerken Arda keyifle kahkahasına devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEMMUZ GÜNEŞİ
Action053**:Hasbinallah çattık he ne diyon kardeşim aslanım falan hayırdır ne iş ? Siz:Sakin ol zincire vurulmuş aslanım,vahşi kedim benim muahhhh 053**:Ulan yavşak Ege eğer sensen yarın gel çıkışını al amına kodumun gerizekalısı ------------------ Beril...