rozdział 3 ,,zabić!?''

29 1 7
                                    

Obudziłam się.  Nie wiedziałam co się dzieje i gdzie jestem, po chwili usłyszałam:

-a co jak już nie żyje- powiedział męski głos.

-Ma wielką ranę i znamię musieliśmy ją ogolić gdyby jeszcze żyła-powiedział żeński głos.

-Halo?-powiedziałam z wielką trudnością.

wszyscy się zdziwili a jednocześnie ucieszyli.

-Czy wszystko dobrze? Czy mnie słyszysz?-rzekł.

-Tak-odrzekłam 

Może nie czułam się najlepiej  ale nie chciałam zamartwiać grupy.

-zabijmy je-powiedziała jedna z tych dziewczyn.

-A tak w ogóle jestem Hannie pewnie mnie nie pamiętasz ale postaram się tobie mnie przypomnieć. To jest Jason to johnny a to nataly i emma ty masz na imię cloudy -rzekła

-Dobrze, wiem że straciłam pamięć i musimy zabić dwie polonistki tak?-odrzekłam

Nadeszła pora zabijania. Wzięliśmy  najgrubsze książki z biblioteki oraz hak do zasuwania wysokich rolet i wyszliśmy.  każdy z nas miał po jednym egzemplarzu najgrubszej książki z biblioteki i zbroje z książek. Stwierdziliśmy że pójdziemy najpierw pod pokój nauczycielski a tam czekał jeden z naszych celów. Była to moja była wychowawczyni. Na początku wbiłam w jej pustą jak zawsze głowę kij od rolet. Następnie małym nożykiem który znalazłam gdzieś na podłodze wbiłam się prosto w jej serce i chwile tam nim pogrzebałam, potem już chyba najbardziej satsfakcjonująca rzecz kijem od rolet wzięłam jej ciało i zrzuciłam  je z okna.

Hannie chwilę po tym mnie zawołała i chwaliła się tym jak zabiła swoją wychowawczynią mówiła że najpierw ja pobiła książką a potem jeszcze ale ledwo żywą zrzuciła z okna. Była taka z siebie dumna, nie ukrywam że ja wtedy też czułam niewielką satysfakcję. Postanowiłyśmy że wrócimy już do biblioteki i wymyślimy sposób ucieczki.



opuszczona szkołaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz